De gyn was niet zeker. Hij wilde eigenlijk helemaal niet kijken, omdat et volgens hem vroeg was. Maar ik liet hem even kijken en dan kwam deze op de echo😁. NA Dit twijfelde hij nog😣
Haha, beter dat je hem toch liet kijken! En vindt hij dit vroeg? Tegenwoordig kan je bij sommige pretecho bureaus al vanaf 13 weken kijken. Met 18 weken is het al helemaal goed zichtbaar. Maar ja, ligt er natuurlijk ook aan welke apparatuur hij gebruikt . Ik zie in ieder geval duidelijk iets tussen de beentjes . Tijdens mijn pretecho zag je trouwens duidelijk drie streepjes en die zie ik hier ook niet. Met de 20-weken echo weet je het straks hopelijk sowieso zeker!
dit is hoogstwaarschijnlijk onze nieuwe dochter is toch net iets anders. ga iig heel verbaasd zijn als er hier bij ons een jongen uitkomt (hier weten we het niet 100% zeker)
Bij mijn zoontje wist hij het met 16 wk en dochter 17 wk. Maar nu begin ik te twijfelen of het niet de navelstreng ofzo is. Het is voor mij wel belangrijk dat het kindje gezond is. Maar toch ben ik nieuwsgierig en wil dat het niet suprise wordt na de bevalling😉
kan maar ook de vorm ervoor, ik zie daar een balzakje in. haha is net raad het plaatje anders nog een pretecho laten maken? geslachtsbepaling hier is 30 euro, valt in principe nog mee
Lijkt me echt een jongetje. Bij mijn meid zie ik helemaal niks hangen/uitsteken alleen drie streepjes.
Het lijkt echt op raad het plaatje hahaha. Hier is het ook 30 euro. Misschien een geslachtsbepaling dan maar doen.. Hahaha
tja ik moet het maar met mijn 'plaatje' doen. heb ook een zij-aanzicht waar je alles vanaf de zijkant ziet en is zo te zien idd een meisje. maar gezien vriendlief het niet wil weten... erg lastig als je zoooo nieuwsgierig bent
Ja zeker lastig is het. Te nieuwsgierig ben ik hahaha. Mijn man vind dat ik even moet stoppen over het geslacht 😂😂.. Als de gyn het met zekerheid zei, zou ik echt niet gaan twijfelen. 😫😫 had ik maar niet laten kijken..