Hallo allemaal, Met 14,4w hebben wij een geslachtsbepaling laten doen. Deze mevrouw heeft een geslacht gezegd, maar wij twijfelen hier toch heel erg over. Wat zouden jullie zeggen? Alvast bedankt.
Een meisje omdat ik streepjes lijk te zien. Maar weet eerlijk gezegd niet zo goed waar ik nou moet kijken
Je ziet in het midden dat beentje omhoog. Rechts onder daarvan zie je twee streepjes. Dat is t geslacht
voel me echt een muts want snap nu wel waar je bedoelt maar vind het nog onduidelijk, sorry je ziet niet echt de meisjes 'hamburger' met drie streepjes maar ook niet echt een 'uitsteeksel' waarbij ik een jongen zou zeggen.
denk dat het vanaf de zijkant eigenlijk niet te zien is. en met dit termijn vraag ik me ook af of ze het wel goed kunnen zien eerlijk gezegd.... maar neem aan dat ze van meerdere kanten gekeken heeft
het zou opzich kunnen, ik wist het met 15 weken ook en dat was heel duidelijk.. maar ik gok een meisje bij jou?
ken het (en ik moet nog 7 weken wachten ongeveer haha) helaas is het nu eenmaal een enorm vreemde positie om een bepaling te doen... en imo ook beetje vroeg maar goed.
Zou in ieder geval nog geen roze shoppen Anders kan je altijd met 16/17 weken nog een pretecho doen. Hoef je niet zo lang te wachten tot de 20 weken echo.