We hebben al wat blauws. Gaan van n jongen uit. Dat had de echoscopiste gezegd.. We gaan waarsch met 16/17 weken nog n bepaling doen idd
Hm oké. Ik zou eerder gaan voor een meisje. Wij hebben geslachtsbepaling laten doen bij Jan Koning en die doet het op dezelfde manier als zij alleen dan met 16 weken. Niet via pottyshot. Maar deze man doet het al zo lang dat ik erop vertrouwde dat hij gelijk had. Onze echo's zijn wel te vergelijken vind ik en wij krijgen toch echt een meisje! De vorm van de schedel is trouwens ook van een meisje.
Wij gaan uit van n jongen. Hebben een lichte voorkeur voor n meisje. Hebben al n mooie gezonde zoon. Dus meisje zou heel leuk zijn. (Net zo welkom als n jongen hoor) Wij zelf denken ook n meisje maar gaan uit van n jongen.
Bij ons keek ze echt van onder er tegen aan zeg maar, ik zou niet goed weten wat ik op jouw echo's moest zien. Ik heb een ggeslachts bepaling laten doen met 15 weken.
ik denk ook een jongen! 2 streepjes is denk balzak met piemeltje erboven.. maar wel erg onduidelijk te zien! ik was 14+3 weken.. ik vind echt raar dat als je geld uit geeft voor een geslachtsbepaling je zulke onduidelijke foto's krijgt!!! ik kreeg daarin tegen echt super mooie foto's en veel foto's zelfs 2 in 3d Wij verwachten ook een jongen en dat was dus met die echt van 14+3 meteen duidelijk!! hier onze foto's
maar hoezo ga je niet meteen terug omdat het zo onduidelijk is? je betaald er toch voor. ik zou vragen voor een duidelijke shot van onder. met 14+4 moet het gewoon goed te zien zijn!
Maar als de echoscopist zegt dat het een jongetje is zou dat toch wel zo zijn? Hun hebben ervoor geleerd, wij niet
Die foto's zijn idd duidelijker!! Bij mijn eerste zoontje was het ook goed te zien meteen. Nu niet. Daarom twijfelen wij heel erg. Kan ook nog niet shoppen voor m'n gevoel omdat t voor ons anders voelt. Ze heeft er idd voor geleerd maar kwam naar ons idee niet heel erg kundig over. Ze zei meer: ohhhhh kijk nou hoe lief, dat voetje! Kijk nou hoe schattig dat... Niet echt kundig zeg maar. Gingen nu naar een ander voor de echo. Beter niet kunnen doen. Heb foto ook aan onze echoscopist/ vk laten zien (vriendin heeft dat gedaan) en hij kon er niet echt een piemeltje uit halen hij doet t al 30 jaar.. Vandaar nog meer twijfels
Dit is m van onder. Ik vind het nog steeds onduidelijk. Er lijkt een piemeltje te zitten, maar je ziet nergens balletjes.
Van de zijkant kun je het geslacht helemaal niet bepalen.. Vreemde zaak en balen, ik zou ook teruggaan. Bij onze geslachtsecho met 16 weken heeft ze een half uur tussen de beentjes liggen kijken, niks van de zijkant.
Heel moeilijk te zien hoor. Op sommige foto's kan ik er een liggend piemeltje uit halen, maar snap ook wel dat je er schaamlipjes in ziet. Nog een echo doen dan maar!
Als ik verder geen streepjes zag ging ik gewoon uit van een jongen, maar die streepjes maken het juist zo lastig haha
Dit. Heb ik zelf ook gedaan en de echoscopiste zei gelijk dat het 100% zeker was. Anders had ze het er bij gezegd/geen uitspraak gedaan.
Stephie2503 Het is zonde van je geld. Die echo's zijn gewoon heel onduidelijk ( geen goed apparaat ) en voor een geslachtsbepalende echo waar je geld voor betaald vind ik dit best schandalig. Ik denk dat je je geld niet terug kan vragen. Maar ik zou je wel adviseren naar een ander en goed echobureau te gaan! Weet niet uit welke buurt je komt? Je hebt Dokter papa op Ijburg die zo ie zo als 1 van de beste is ( betaal je uiteraard ook goed voor ). En ik ben nu voor ons 3de kindje naar Ite Boerema in Amsterdam gegaan ook zij was erg kundig en super goed! ik betaalde 50 euro. Maar kreeg wel zn 20 echo foto's mee waar onder 2 3d foto's heel bijzonder met 14+3 weken!
Waarom ik niet terug ga? Zij dacht een jongen. Wat heb ik dan nog te zeggen? Ik geloof het niet en heb er geen goed gevoel bij? Ik voel me zo stom om terug te gaan... We willen idd een nieuwe bepaling doen bij iemand anders. Iemand waarvan we weten dat ze erg goed is.