jongen of meisje??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door labmuisje, 5 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja als ik er ook iets over mag zeggen. Wij willen gewoon weten wat het wordt en kijken uit naar de echo op 16 juni! Ik heb echt nog maar iets van drie dingetjes gekocht (onzijdig).
    Ik zal vast niet de romantische zwangere zijn en moet ook eerlijk zeggen dat ik het zwanger zijn niet echt bijzonder vind (tot nu toe). Ik bedoel heel blij dat we straks een kindje krijgen. Maar negen maanden in een winterslaap zou prima zijn.
    Ok wij zijn dus van de praktische kant en vinden het gewoon goed om te weten wat het wordt ivm spullen en namen etc.
    Ben al druk genoeg met werk en studie n mijn man heeft ook een drukke baan dus om nou ellenlange discussies te voeren over meisjes en jongens namen..Nee dus.
    Ik vind dat ieder het voor zich moet weten of je het wel of niet wil weten.

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    :D....

sorry voor die ellelange discussie in je topic..!!

maar gelijk heb je meid; je weet zelf heel goed wat je wilt :D

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    oh hihi ik denk doorbreek even de spanning...maar het was niet mijn topic hoor...

4. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    De zus van mijn collega is dit weekend bevallen van een zoontje. Zij hadden een envelop gekregen (tijd terug al) met daarin de uitslag van het geslacht. Deze hebben ze na de geboorte opengemaakt en wat bleek; 90 tot 95% kans op een meisje! en wat is het; een jongetje!!!

Hou er dus wel rekening mee dat de uitslag anders kan uitpakken!

5. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Ik weet niet welk gevoel bij een meisje en welk gevoel bij een jongetje hoort. Zelf denk ik dat ik een meisje krijg, waarom weet ik niet.....haha.
    Een vriendin van me zei: als je lelijk ik je gezicht wordt, krijg je een meisje. En aangezien ik in het begin ontzettend veel last had van "JEUGDPUISTJES"......... Andere vriendin zegt dat ik een jongetje krijg, denk dat ik maar een poll ga opstarten onder mijn vriendinnen, misschien win ik wel, haha. 23 mei zal ik het weten, ik gelijk of die meiden, ben erg benieuwd. Ik heb geen vriend die kan zeggen dat hij het oliever niet wil weten, dus alle keus is aan mij. Namen kiezen ook, doe ik nu met een vriendin van me, maar eindkeus ligt bij mij.

Knuf Juud

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik had in het begin meer last van jeugdpuistjes en nu juist heel weinig. Ik krijg een jongen, maar volgens mij heeft dat er niks mee te maken hoor. Net zoals ze zeggen dat je een puntbuik bij een jongen krijgt, want mijn buik is hartstikke rond! Niet in geloven hoor in de praatjes, al is het natuurlijk wel leuk om af te wegen. ;)

Saraah en Smoekie: geen ruzie maken he :) ik vond het wel ff leuk om te lezen

xxx Marijke

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha ok... ;)

maja idd.. die praatjes zijn niet echt feloodwaardig allemaal.. maar tis wel grappig..!!

hoorde laatst iets raar.., als je in de spiegel kijkt en en je doet je linker onderooglid(beetje vaag, maar denk wel dat jullie snappen wat ik bedoel)
    omlaag... en dan zie je rode adertjes, heeft het adertje de vorm van een I dan is het een jongen heeft het een L vorm, wordt het een meisje..!!!
    heeeel vreemd, ging ff kijken, en ik zie een I :p
    maar ik krijg een meisje hihih !!

8. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik zie mezelf als ik me een voorstelling van ons kindje probeer te maken contunue bezig met staartjes maken en schattige jurkjes aanpassen bij het kindje.
    Maar als ik praat over ons droppie, dan heb ik het altijd over hem.

We willen allebei als we mogen kiezen wel een meisje. Nu heb je niets te kiezen, ja dat weet ik en je moet blij zijn met ..... blahblah.
    Ja dat weet ik allemaal, maar ik heb toch een voorkeur.
    Dat betekend niet dat een jongentje minder gewenst/gewild is!!!

En degene die niet weten dat ik zwanger ben zeggen allemaal dat ik zo gelukkig straal en dat mijn huid mooier wordt etc.
    Dat zou wijzen op een meisje volgens de Bakerpraat, toch?

9. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nee een jongen ;) hihi..

je wordt knapper met een jongen, en "lelijker" met een meisje.. dit zou zijn omdat je dochter jouw schoonheid neemt ;)

10. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Oh nou hihi dan ben ik in de war.

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wat het ook wordt, als het maar gezond is toch... ;) wij hebben wat dat betreft echt een koningswens, 1e jongen 2e meid, en wat de 3e als het zover mocht komen zal worden...maakt me gevoelsmatig niks uit, maar praktisch heb ik wel een voorsteling... ;)

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik wist zeker dat het een meisje werd en mijn man ook, en ja hoor het is een meisje!!

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb (nog) geen flauw idee van wat het is. Mijn hubbie zegt dat het een jongetje is. Volgens de chinese geslachtskalender is het ook een jongen.

Zou wel heel handig zijn, want ik kan van een vriendin en van een collega van mijn moeder een hele hoop jongenskleertjes krijgen.

14. Darinka

Darinka Lid

10 mrt 2006
    99
    0
    0
    Ik had bij mijn 1ste van begin af aan het gevoel dat het een meisje was terwijl iedereen zei een jongen.
    Zo erg zelfs dat mijn moeder constant belde om te vragen hoe het met haar kleinzoon ging.

En toch werd het een meisje.
    Nu twijfel ik heel erg de ene keer heb ik het gevoel dat het een meisje is dan weer een jongen.
    Zouden het er dan toch nog 2 zijn :)

15. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Een vriendin van mij zegt dat ik een meisje krijg..
    Mijn vriend zegt een jongen..
    Mijn moeder zegt dat ik een meisje krijg..
    Ik was er eerst heilig van overtuigt dat ik een meisje kreeg en nu weet ik het niet meer.

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Wij willen het eigenlijk niet weten ... maar we hebben donderdag de 20 weken echo en we hebben nu het volgende afgesproken:
    We zeggen dat we het in princiepe niet willen weten. Mocht iemand van ons iets zien, dan zeggen we het wel, en vragen we degene die de echo maakt ook om bevestiging.

Ik ben benieuwd !

Groetjes,
    Nikki F

17. Ayla

Ayla Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Nou die gaat dus niet op hoor...hier 2 jongens en beide namen mijn schoonheid :rolleyes: Het zijn wel 2 bloedmooie jongens geworden ;)

18. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Er zijn leuke testjes op internet die je kunt doen. Ook Chinese kalenders en zo. Bij mij wijst het steeds uit op een meisje. Zelf ben ik daar niet zo zeker van ! Het blijven natuurlijk maar "bakerpraatjes". Afwachten maar !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina