Jongen of meisje?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Juweeltje, 17 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik was ervan overtuigd dat het een jongen zou zijn, alleen de laatste weken ging ik twijfelen, omdat ik telkens naar de hartslag vroeg en die was vrij hoog en dan is het vaak een meisje.
    Toen ze op mijn buik gelegd werd, was ik er door haar formaat van overtuigd dat het inderdaad een jongen was. Toen we na 10 minuten eens gingen kijken bleek het een meisje te zijn!
    Kan het me nu niet meer voorstellen dat het een jongen zou zijn ;).

2. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

17 jun 2007
    768
    0
    0
    Mijn voorgevoel klopte tot 2 keer toe. De eerste keer had ik heel sterk het gevoel dat het een jogen was en deze keer had ik heel sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn...beide keren klopte het dus.

3. Lelie4

Lelie4 Actief lid

10 feb 2008
    182
    0
    0
    Heeft er ook iemand geen voorgevoel want ik denk namelijk nog niet zo veel..ja dat ik graag een meisje zou krijgen maar aan de andere kant als het maar gezond is!

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Mijn ouders denken zeker te weten dat het een meid wordt (heb ook al een meiden pakje van ze gekregen).
    Zelf dacht ik in het begin een meid, toen weer jongen, nu weet ik het niet meer. Over 3 weken een pretecho, hoop dat ze het dan kunnen zien!

5. sem ilse

sem ilse Lid

17 mrt 2008
    37
    0
    0
    Wij denken dat het een jongetje word ik heb gewoon z'n voor gevoel maar ja we zullen zien.

Gr.Annelies

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Iedereen dacht bij mij trouwens ook dat het een jongetje zou zijn... behalve mijn nichtje. Van de ongeveer 25 mensen was zij de enige die gelijk had :D.

7. mom2be

mom2be Actief lid

30 jul 2007
    106
    0
    0
    Mijn vriend dacht een meisje, ik dacht een jongetje en ik had gelijk :D

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik denk dat het een meid is! vanavond de 20 weken echo! :D

liefs rebbel

9. tienagemum

tienagemum Actief lid

18 nov 2007
    241
    0
    0
    student
    Hier steenvast van overtuigd dat het jongen werd, maar neen hoor tis wel degelijk een meisje!

X

10. Niet meer actief

Geen FLAUW idee!

Al 18 weken lang leven wij in een gelukzalige onwetendheid en dat blijft ook zo. Mijn vriend zegt "Kerstkadootjes pak je ook niet half juni al uit!" en ik vind het ook wel mooi als je hoort "Het is een XXXXX!"

Ik vind het heel knap als mensen zo'n sterk gevoel hebben. Mijn moeder denkt ook te weten wat het wordt maar wil niets zeggen. Zo flauw! :rolleyes:

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik heb mijn hele zwangerschap het gevoel gehad dat ik een meisje kreeg (mijn man had dat gevoel zelfs al voor mijn zwangerschap, hij zei altijd: ons 1e kindje zal een meisje zijn). En tijdens de 20 echo hebben we het gevraagd: en het was heel duidelijk een meisje :D Mijn man kan dus dingen "voorspellen" ;) :)

12. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Bij andere had ik het vaak goed, bij mijn eigen zwangerschap niet, ik zei dat het een jochie zou worden, mijn hubbie heeft vanaf het begin gezegd dat het een meisje zou worden en hij kreeg gelijk :D
    Maar het gekke is dat ik aan het einde van mijn zwangerschap droomde dat ik met mijn dochter de straat overstak bij oma en ik denk dat ik onbewust wel wist dat het een meisje zou worden

13. matheo

matheo Lid

2 okt 2007
    64
    0
    6
    bediende
    Zowel ik als mijn man zijn ervan overtuigd dat het een jongen wordt. Ook als ik droom over ons kindje droom ik al van in het begin dat het een jongen is, nog even wachten en dan weten we het zeker. Ik ben zo benieuwd!

14. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik dacht altijd het word een jongen, tegen het einde van de zwangerschap begon ik alleen maar over meisjes tedromen, en uiteindelijk kwam er ook een meisje uit.

15. cynia

cynia Lid

1 nov 2007
    11
    0
    0
    m`n man en ik denken allebei dat het een jongentje word..
    heel veel mensen denken dat bij ons :D
    maar we zijn niet teleurgesteld als het een meisje is....
    als het maar gezond is... :)

16. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik denk dat ik een meisje krijg, mijn man hoopt dat het een meisje word, en mijn schoonouders denken ook dat het een meisje word, mijn ouders durven er niks over te zeggen ;)

Ik ben heel benieuwd!
    Mijn voorgevoel dat ik zwanger was klopte als een bus iig :p

Wij willen t wel zelf weten maar eigenlijk niet doorvertellen, ik hoop dat ik mn mond kan houden :D

17. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Wij denken allebei dat het een jongetje word.

18. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

nou ik had heel sterk het gevoel dat we een zoon zouden krijgen.. maar het tegendeel heeft het bewezen... bij de pretecho en de 20 wkn echo, een meisje! haha.. dus ik kan niet voorspellen...
    mijn vriendlief zei altijd.. ach dan krijgen we een meisje als jij denkt dat we een jongen krijgen.. haha.. hij had t wel goed dus.. en dolgelukkig:p... maar ach.. een meid of een stoere jongen.. ik vindt het allebei hartstikke mooi en bijzonder..:p

19. Crazy angel

Crazy angel Bekend lid

13 jan 2008
    794
    0
    0
    ik heb het idee dat het veel meisjes zijn!
    mijne ook, maar ik had echt een sterk gevoel dat het een jongen werd

20. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Wij verschillen van mening. Ik denk dat het een meisje wordt en mijn man denk een jongen. Mijn schoonzus denkt ook dat het een meisje wordt en die heeft bijna 100% altijd gelijk. We zullen wel zien. Het blijft voor ons een verrassing.

Deel Deze Pagina