Jongen of meisje?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Juweeltje, Mar 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

Dec 26, 2007
    4,849
    0
    0
    Iedereen in onze omgeving dacht dat wij een meisje zouden krijgen. Wij hadden allebei ook heel sterk het idee dat het een meisje zou worden. Mijn voorgevoel laat mij niet zo vaak in de steek. Deze keer echter wel. Tegen alle verwachtingen in bleek het een jongentje te zijn. Dat voelde zoo vreemd omdat ik er van overtuigd was dat het een meisje zou worden, maar vind jongentjes wel errug leuk...

En ja, we wilden het zeker van tevoren weten. Ik snap eerlijk gezegd het verrassingseffect niet. Het of het een of het ander, volgens mij. Ik vind al een grote verrassing en een wonder dat er een echt mensje in mijn groeit. En of er een jongen of een meisje uitkomt, dat heeft geen verasssingseffect op mij. Iedereen mag het ook weten van ons.

2. Vlindertje S

Vlindertje S Actief lid

Aug 31, 2007
    147
    0
    0
    Iedereen in mijn omgeving riep dat het een meisje werd
    Ik was de enige die het voorgevoel had dat het een jongetje werd
    En ik had gelijk! :D

3. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Wij hadden vanaf de eerste dag een heel sterk voorgevoel en dat werd bevestigd.
    Tot 4 keer toe haha!

We hebben het alleen de opas en omas verteld.

4. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Toen ik zwanger was van Myrna had ik allang gevoel dat ik meisje zou krijgen, dat klopte ook volgens echo 80%.

Nu heb ik ook weer een gevoel dat weer meisje wordt... maar dat wacht ik rustig af bij 20 weken echo :D !

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Heb de eertse helft van mijn zwangerschap gedacht dat het een meisje is.
    Rond de 20 weken echo sloeg dat helemaal om naar jongen.

We hebben niet gekeken, dus de tijd zal het leren.

Voorgevoel over mijn zwangerschap klopte helemaal niet. Stond echt beteutert met de test in mijn handen. "Hoe kan dit nou?' Terwijl ik dat natuurlijk best weet....

6. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik heb heel lang geen idee gehad, toen een tijd gedacht een jongen, en toen twijfelgevoelens. het is een meisje

7. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

Oct 12, 2007
    1,460
    0
    0
    Ik was er van overtuigd dat het een jochie is, en dat is ook zo.

Share This Page