Ongeduldig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Hes2110, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hes2110

Hes2110 Lid

17 jan 2008
    49
    0
    0
    almere
    Hoi,

Ik ben vandaag 10 weken zwanger en kan nu al niet wachten totdat ik de kleine in m'n armen kan houden! Wie herkent dit (ongeduldige) gevoel ook?
    Zal misschien vooral zijn omdat er nog niks beweegt en er ook nog niks te zien is maar vraag me af of het de gehele zwangerschap ook zo lang gaat duren hihi..

Liefs van een ongeduldig persoontje!

2. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben ook ontzettend ongeduldig :)
    Ik voel de baby wel al bewegen maar dat veranderd niets aan mijn ongeduld.
    :p

3. Sahara

Sahara Niet meer actief

hoihoi

ja hier hetzelfde probleem :oops: ik kijk er al echt naar uit om me mannetje dan eindelijk vast te houden en te knuffelen en het hele gezin trouwens ook hihi maar nog even wachten hoop dat de tijd snel voorbij gaat. :)

liefss

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Pffff.... Ik was zelf ook liever gister bevallen dan morgen hoor (uiteraard wel voldragen)

5. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Vorig jaar vond ik echt omvliegen en nou tel ik de weken af (nog maar 15 pffff). Heb al zin in de zomer!

6. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ik kan ook niet wachten maar ja het zal wel moeten.. maar ik wil hem ook zo graag zien en vast houden
    en bij mij is het al zolang dat ik weet dat ik zwanger ben hoor hihi

xxx

7. Niet meer actief

hoi,

Ik ben ook ongeduldig maar meer omdat ik zwanger zijn niet echt leuk vind. Tuurlijk ben ik blij dat er een kindje in de maak is maar ik kijk vooral uit naar het moment dat ik me niet meer zwanger voel en weer mezelf kan zijn (en DAN mijn kindje vasthouden)

8. Bojenna

Bojenna Actief lid

25 okt 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Ik vind het ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang duren vooral na de 20 weken toe pfffffffff en ook ik vind het zwanger zijn niet zo heel leuk dus ook dat mag voor mij achter de rug zijn. Maar goed nog even geduld, en dat gaat me vast lukken.

Gr. Bojenna

9. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik heb ook echt zo mijn vlagen van: als die troel er nu eens besluit uit te komen, dan hou ik haar vast en laat haar voorlopig niet meer los om alle verloren tijd in te halen!
    En ook wat iemand al eerder zei: IK WIL MIJN EIGEN LICHAAM TERUG! .. en mijn niet-hormonale ik :-# Mensen zeggen wel eens hehe... "wat je ook doet, blijf altijd jezelf!" ... yeah right, alsof dat lukt als je zwanger bent whahaha..

10. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Oeh.. ik zie dat ik hier een beetje de enigste ben die niet meer zo heel lang hoef te wachten :) ... Dan kan ik jullie vertellen dames: hoe dichter bij de datum (vooral na de 38 weken), hoe erger de frustratie word :-$
    Bij ieder weetje en krampje en rugpijntje ga je denken: JA? KOMT IE? Het beheerst mijn leven op dit moment ](*,)

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hier hetzelfde probleem. Kan ook niet wachten tot mijn Prinsesje is geboren en tot ik haar kan knuffelen enzo. En vooral als ik haar elke keer voel schoppen :( Ik hoop echt dat de tijd snel gaat :D

12. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    ik ben er niet zo mee bezig. Als je gaat aftellen dan duurt het voor je gevoel nog langer. Voor mijn gevoel gaat het echt heel snel, maar ik heb dan ook wel een makkelijke zwangerschap hoor tot nu toe. Ben fitter en vrolijk dan ooit te voren (goede hormonen). Dan is het natuurlijk wel erg gemakkelijk. En de baby, die komt vanzelf een keer wel.

13. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Geniet maar van je zwangerschap, want voor je het weet ben je aan het bevallen hoor!
    Ik vind het verschrikkelijk snel voorbij gaan en ik zal het zwanger zijn straks echt missen denk ik. (Natuurlijk kijk ik ook erg uit naar de komst van m'n kindje hoor ;) )

14. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

hier nog iemand erg ongeduldig :oops:
    Nu ik weet dat met de kleine alles goed is en als ik hem dan op de echo zie bewegen enz heb ik hem het liefste in mijn handen!
    Pff is nu alleen nog wachten tot ie volgroeid is maar oh wat kijk ik toch uit naar Juli! :D

15. lmfao

lmfao Actief lid

16 aug 2007
    348
    0
    0
    hier het zelfde hoor maar ook met de eerste keer de baby voelen,echo maken om te weten wat het word en natuurlijk bevallen en de kleine in mijn armen hebben,zal wel heeeeel menselijk zijn.

16. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    ik vind het nu ook wel erg lang duren. ik loop nu ongeveer al 6weken thuis en dan ben je er toch veel meer mee bezig dan als je werkt. ben al aan het aftellen tot de 37weken want vanaf dan mag ik thuis bevallen. op die manier lijkt het ook nog eens minder lang. (al weet ik dat ik mezelf voor de gek houd, maar goed) succes allemaal met aftellen.
    liefs doris

Deel Deze Pagina