Hoi, sinds een paar dagen heb ik in mijn onderbuik met momenten opkomende krampjes. Het is niet echt pijnlijk, en het lijken eerder steekjes te zijn. In het begin van mijn ZS heb ik het ook gehad, maar nu was het een hele tijd weggebleven. Zou dit te maken kunnen hebben met het verder groeien van mijn baarmoeder of zo? Ik heb ook wel de indruk dat mijn buik opeens goed gegroeid is Wie herkent dit? Groetjes, Sunnyke
He Sunnyke, ik ben ook bijna 18 weken en heb t ook af en toe..je baarmoeder groeit en hangt aan banden enzo, dus daar ligt het meestal aan en geloof me, sinds vorige week zien mensen ineens dat ik zwanger ben en dus een buikje heb! Eindelijk! Groetjes..
ja,ik heb het ook! ik ben er vrijdag zelfs voor naar de spoed geweest,omdat het toch wel af en toe zeer doet,en de gyne zei ook dat dat het groeien is van de baarmoeder!! ik heb deze nacht bijna niet geslapen van de pijn! heel vervelend hè!? die gyne zei dat een warm bad wel heel goed hielp tegen de pijn. maar zo weet je wel dat de kleine heel goed aan het groeien is,dus dat is ook positief! groetjes sofie
Ik heb het ook hoor, al iets van 2 weken af en aan (in begin ook gehad) mijn buik groeit nu ook ineens erg snel dus denk ook dat het daar aan ligt... Goed teken zou ik zeggen maar soms erg vervelend omdat het inderdaad op ongi krampen lijkt Liefs Nelleke
Heb het ook hoor. Had bij mijn menstruatie altijd een krampend gevoel in mijn schaamlippen. Nu helaas ook weer. Op zich is het niet echt pijnlijk ofzo, maar vind het soms wel een beetje eng. Al zei de vlk idd wel dat het te maken heeft met het groeien van mijn baarmoeder. Och, allemaal voor een goede doel!
Hoi, hehe, dat is weer een hele geruststelling! Bedankt meiden om jullie ervaring even met mij te willen delen, scheelt weer een hoop gepieker, nietwaar De krampjes zijn overigens al 2 dagen weggebleven, het zal wel komen en gaan denk ik. Groetjes, Sunnyke
Ik heb het ook nog steeds, het komt en gaat idd. De ene week heb ik er meer last van dan de andere week. Alles moet ook zo worden opgerekt!
Het komt inderdaad door het groeien van de baarmoeder, bandenpijn noemen ze dat. Het kan inderdaad flink pijn doen! Ik heb er vooral veel last van gehad in mijn eerste zwangerschap, bij de tweede zwangerschap deed dat wat minder pijn. Ik heb er beiden keren al heel vroeg last van gekregen. Nu ben ik bijna 12 weken zwanger van ons derde kindje en heb ik er tot nu toe eigenlijk nog nauwelijks last gehad. 8) (de vorige keer al vanaf 6 weken ofzo geloof ik..., de eerste zwangerschap wel een stuk later hoor)