Ik heb sinds vandaag het idee dat ik mijn kindje voel bewegen, ben super blij natuurlijk. Maar het is super, super laag, bijna bij mijn schaambot...of hoe het daar heet.... Kan dat? Het zijn echt zo'n plopjes, maar het zit zo laag, echt onder mijn buik lijkt het wel. Aan de onderkant van mijn buik, maar echt heel laag. Kan dit?
Oh ik hoop het echt. Het is nu al een paar uur geleden, je zit er dan echt op te wachten hé? Ik hoop het echt!
Hier ook soms. Dan weer heel laag, dan weer dat ik bijna schrik van hoe hoog hij/zij al komt! Zit mijn baarmoeder al helemaal daar, vraag ik me dan af? Blijkbaar Je baby heeft al een flinke reikwijdte. Geniet er maar van, binnen een paar weken heb je geen dag rust meer
ik voel ons kindje ook laag, maar dit komt omdat ze in stuit ligt, volgens de echo deze week. Daarom voel ik 't laag in mijn buik. Ik voel ook hoog klopjes, maar dit zijn de vuistjes.
Ja ik denk echt dat je je baby heb gevoeld! Leuk hè? Ik voel mijn baby ook heel laag... en met de 20 weken echo bleek hij ook heel laag te zitten.
Ben nu zwanger van de 2e en heb het idee het nu ook al te voelen. Kan er echt voor gaan liggen en er op wachten...hihihi.
Even aan TS, hoever ben je nu? Ik ben nu 15,1 weken...en heb sinds een week ook soms t idee dat ik t voel Maar heel soms hoor, maar net ook....ineens ergens onder in mijn buik een plopje. eva voelde ik pas met de 20 weken, maar toen lag mijn placenta vooraan en je herkent t natuurlijk beter bij de 2e. Mijn baarmoeder is nu ook weer flink aan t krampen, alsof frummel zich flink aan t afzetten is
Ik voel denk ik ook iets.. soort van schopjes.. maar niet zo laag.. meer bij mn broekrand.. op de helft van de buik (tussen schaambod en navel in gekeken dan..) kan dat de baby zijn