Zo spannend.. Ons eerste kindje.. Vanavond hebben we de geslachtsbepalingsecho. Ik heb geen voorkeur, maar wel een sterk voorgevoel dat er een meisje in mijn buik zit Benieuwd of mijn voorgevoel me voor de gek houdt en of beebje mee wil werken Daarna lekker samen een pakje shoppen
Wat leuk dat je voorgevoel klopt! Gefeliciteerd, nu kun je eindelijk lekker shoppen en echt dromen over hoe het zal zijn! Mijn voorgevoel zegt ook meisje, en ik ben zoooo benieuwd of ik gelijk heb! (ik wil alleen al dat het een meisje om me gelijk te hebben hahah, maar een jongen is net zo leuk!)
Succes straks bloem! Ik zag het zelf meteen op de echo Ben benieuwd! Laat je het ook even weten? loetje88; mijn vriend hoopte op een jongen, alleen zodat ik dan ongelijk zou hebben ik riep namelijk tegen iedereen dat ik een enorm sterk voorgevoel had en hij zei dat dat niet kon. Kans is 50/50.. Je kunt zoiets niet voelen vond hij
Ooh leuk!!! Ik dacht 17 weken een jongen, wist t ook zeker en riep "mijn gevoel laat me nooit in de steek!". Tot nu hahaha.. een meisje