hard worden van buik.. is dit de baby?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chanoetje22, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanoetje22

    Chanoetje22 Actief lid

    3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    ik heb af en toe dat rond mijn navel het heel hard word en ik voel dan zo een druk op me buik. als ik met mijn hand ga voelen voel ik wel iets hards.. het lijkt net alsof de baby helemaal tegen me buikwand aanligt.. kan dit of is dit zoals ze noemen Harde Buiken? kan het kwaad of moet ik het toch maar even aan de VK vertellen? het is meestal maar een minuutje en dan weer wer maar het doet geen pijn ofzo..
     
  2. zomaar

    zomaar Fanatiek lid

    29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ik heb dat ook wel eens... Als het "plaatselijk" hard is is heb bij mij altijd mijn mannetje en asl een heel groot gebied is dan heb ik last van harde buiken (geeft bij mijn ook een vervelend gevoel)
     
  3. Angel Eyes

    Angel Eyes Niet meer actief

    je kan ook zeker plaatselijk een harde buik krijgen. de baarmoeder schijnt uit verschillende spieren te bestaan die elk afzonderlijk ook kunnen samentrekken.
    maar een harde bobbel die verschuift is vaak je kindje, meetsal het ruggetje of de billen.
     
  4. PoezieQ

    PoezieQ Bekend lid

    31 jan 2007
    580
    0
    0
    Ik denk dat je dan het kontje, hoofdje of ruggetje van je baby voelt :)
     
  5. Niet meer actief

    Ik denk ook dat het je baby is. ik heb het ook wel eens, dan wordt mijn buik helemaal hard en dan leg ik mijn hand erop en dan gaat de baby bewegen. hij/zij is ook al niet zo klein meer dus ik denk dat het aleen maar meer wordt hoe verder je zwanger bent
     
  6. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk ook de baby. Heb ik zelf ook wel eens, en mn man voelde het gisteren ook - echt superleuk!

    gewoon van genieten dus ;)
     

Deel Deze Pagina