Ik wilde het al nooit maar nu helemaal niet meer brrrr....... Bungee koord breekt boven krokodillen - Buitenland | Het laatste buitenlandse nieuws leest u op Telegraaf.nl [buitenland]
Hahahaha, dan schijt je echt 7 kleuren. Ach, ze heeft het gelukkig overleefd. Voor mij nóg een reden om nooit boven krokodillen te gaan bungeejumpen.
Haha ik dacht ff 'boeiend dat er krokodillen zaten' want dacht die is toch hartstikke dood, maar ze heeft het overleefd??? :O Dan kun je idd beter boven een diepe rivier met alleen goudvisjes gaan bungy jumpen
wilde ooit nog gaan springen maar was bang dat het touw brak. was net over het punt dat ik dacht laat me het gewoon een keer doen voor de kik maar nee nu ben ik weer genezen.
Jak, bungeejumpen vind ik ook echt niets, omdat ik inderdaad bang ben dat het koord dan breekt. :O Ik ga echt nooit!! Vreselijk zeg, ze heeft geluk dat ze het overleeft heeft!
Echt te erg.....maar vind wel dat de mensen opvallend rustig blijven! Je hoort wat gebiep over scheldwoorden, maar op een gegeven moment hoor je nog een vrouw rustig zeggen: somebody should do something.... DUH?????
Gelukkig sprong ze boven een rivier...als ze boven een betonnen vloer was gesprongen of zo had ze zeker dood geweest.
Wow... Ernstig...! Ik ben al een paar keer gesprongen in Nederland. En hier ben ik daar ook echt niet bang voor! Maar ik zo'n land.. Het touw inderdaad.... Brr...