Voor mn zoontje had ik 2 jaar terug een leuke houten kist wit geschilderd en daar bewaard hij zn speelgoed in. Staat ook nog leuk in de huiskamer Eigenlijk begint de kist wat klein te worden en zeker met al het speelgoed van onze dochter erbij ben ik op zoek naar wat anders. Ik wil, als straks de box eruit is, een mooi opbergmeubel ervoor in de plaats. Zoiets als dit:TROFAST Opbergcombinatie met bakken - IKEA is onwijs praktisch, maar helaas vind ik het echt niet mooi. Ik zoek eigenlijk gewoon een witte degelijke kast van hout, maar wel een die genoeg vakken en ruimte heeft om speelgoed in op te bergen. iemand ideeen?
Wij hebben deze: kauai van Jysk http://resources.jysk.com/getimage/web.medium/3833703/WEB/1001 6 zeer diepe Canvas bakken, en staat netjes opgeruimd
Dit is wel onze smaak!! Leuk hoor! Gaan die canvas bakken niet uitzakken? En wat kost ie ongeveer als ik vragen mag? En hoe hoog is ie?
De Canvas bakken zijn echt oersterk. Het is écht Canvas en bijna onverwoestbaar De bakken zitten hier helemaal nokvol en zakken niet uit Kast is 125, maar dat komt omdat de Canvas bakken duur zijn (deze zijn normaal 13 per stuk bij jysk en tel dat x 6) Kast is ongeveer 110 cm hoog, en heet dus de Kauai
klinkt goed! Ik kan hem op de site van jysk helaas niet vinden, alleen een soort bankje van dat model. Het is geen roomdivider met losse bakken toch? Andere ideeën zijn ook welkom!
Hij heeft idd nooit op de site van de Jysk gestaan Het is geen roomdivider, maar echt een kast waar de bakken in staan (met achterwand dus)
Wij hebben de Ikea expedit. Kan je verschillende bakken bij kopen. Hebben zelf de lekman bakken erbij.
Hier een trofast... Maar wel onder de trap dus. En bovendien staat dr tafeltje daar ook nog. Echt haar hoekje dus. En niet onbelangrijk... Wij hoeven niet naar die verschrikkelijk lelijke bakken te kijken. Boven 6x2 vakken expedit met deels roze bakken en deels boeken of netjes gestapelde spellen. Geen achterwand Maarja.. Hij staat toch tegen de muur dus dat is niet erg.
Ah! Zo'n expedit kast met stevige bakken erin die precies op maat zijn kan wat mij betreft ook! En met 6 vakken bijvoorbeeld is nog vrij leuk van prijs!
Mja bij ons waren de 2x2 expedits toevallig in de aanbieding... Dus dat kwam heel goed uit. De bakken waren het duurst uiteindelijk. Maar echt Canvas is wel steviger dan de stoffen bakken die wij hebben. Al doen dieven ons het na 2 jaar nog steeds prima overigens. Wij gebruiken ze als kleding"kast" Helft is met bakken (met kleding) de andere helft is open met boeken/speelgoed.