@lov: mja voetballen op die leeftijd is toch ook een uurtje met een bal spelen? @mijn3ekindje: mja dat maakt voor iets fysieks als ballet niet zo uit toch? enige voordeel is dat hij wellicht beter weet wat hij wel en niet wil minder vluchtig dan een normale kleuter zegmaar
Leuk, gewoon doen. Lov23@ Mijn oudste zat met 3 jaar op ballet en de jongste mag na de vakantie ook al starten, die is dan 2 1/2. Zolang kinderen plezier in iets hebben, mogen ze het van mij doen. Tot nu toe gaat de oudste nog steeds met plezier naar ballet. Saskia@ weet niet waar je precies woont, maar op Ridderkerk is er een dansschool die wel kleuterballet heeft.
@stroopie: niet in ridderkerk nahja.. het is wel te doen met de auto wellicht.. maar ik heb geen rijbewijs dus dat is wat onhandig en in rotterdam is 1 dansschool die het doet... maar dat is tussen 5 en 6 in hartje van de stad dus dat is op zn zachtst gezegd nogal onpractisch. zowel met als zonder auto
Mja ons idee was... Eerst maar eens wennen aan school. Theaterbezoek beginnen in september. De dag na haar verjaardag. Eens zien wat ze er van vind.
Dat vindt ik dus ook .... met 4 jaar gaan ze eerst eens naar school...met 4,5-5 jaar gaan ze op zwemles....en als ze zelf eens aangeven iets leuk te vinden...dan kijken we wel
Mijn zoon zit al vanaf mei op school mocht een dikke maand eerder beginnen dan normaal en zit nu al in groep 2 omdat groep 1 te makkelijk was
Ach, de meeste mensen vinden Giel Beelen cool en die heeft jaren op ballet gezeten Ik zie onze junior ook straks ballet kiezen boven voetbal, of iets van jazzdansen of zo. Hij swingt nogal graag haha.
@3e kindje daar gaat het mij niet om .... ik vindt dat ze niet zoveel dingen tegelijk hoeven te doen snappie? @Starmoon hahaha idd...ach alsof je hobby bepaald wie je bent of wat ? Nee toch ahhahaah
@lov23 dat ze al veel moeten dat klopt, mijn zoon moet wel een spirt doen hij kan nu zijn energie niet kwijt, en dan is het net een wervelstorm door het huis vooral met slecht weer, en dan zou ik de woensdag nemen wabnt die dag zijn ze op hun school de hele dag vrij
@mijn3ekindje: daarom is het ook voor iedereen anders. Overigens dezelfde reden waarom wij het theater een goed idee vinden. Ze kan op school slecht dr ei kwijt. (beetje als jouw zoontje) En theater vind ze heerlijk... Zodra ze de kans krijgt maakt ze hele voorstellingen in dr eentje. Dus leek het ons wel een goed idee als ze dat met anderen zou kunnen doen. Zwemles wachten we nog eventjes mee... Zit wachttijd op van minimaal een jaar en ze staat nog niet op de wachtlijst. Komt nog wel...
Nu op MTV moneymakers Een jongen die vanaf dat hij klein was onder ballet zat, en of hij gepest was, enz
Tuurlijk kan dat, mijn zoontje zit ook op ballet. Hij vindt het prachtig en daar gaat het mij om. Wat ik wel naar vind, is dat hij (zo klein als hij is, 3 jaar) als zijn mening aanpast als hij merkt dat iets raar gevonden wordt. Zo was zijn lievelingskleur roze, maar nudat hij een aantal maal een reactie heeft gehad als dat is toch voor meisjes, is zijn leivelingskleur blauw.Het is een gevoelig mannetje. Waarom zijn mensen niet wat ruimdenkerder? Het is leven is niet zwart/wit, maar ook alle kleuren ertussen in. Zo zijn kinderen ook! LIef Suzanne