Hotter than my daughter

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jel, 8 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Wie heeft hem van gisteravond ook gezien?

Wat vonden jullie?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

heb me rot gelachen om die eerste moeder. shit zeg heb je dan zelf ECHT niet in de gaten dat je geen model bent???

die tweede moeder ging wel. dat tijgertruitje was idd geen porem maar was het er wel mee eens dat die dochter er slechter uitzag dan haar moeder. volgens mij zat die meid ergens vreselijk mee. kan er niet goed de vinger opleggen

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik ben hem op dit moment aan het terug kijken en ik moet ook wel erg lachen om die vrouw. Ze denkt idd dat ze model is, echt vreselijk... :D
    Die reacties ook op straat... Heeft ze er wel wat onder? Hahaha...

Echt te genant gewoon, maar dat heeft ze zelf niet door. Bij de tweede moeder zijn we nog niet met terug kijken. ;)

4. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik had bij die eerste echt het idee, dit kan gewoon niet echt zijn toch? Die was echt zo ongelofelijk genant!

En idd, die tweede viel heel erg mee.

5. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren een klein stukje gezien, dus alleen die 1e moeder maar tjonge.... het zal je moeder maar zijn. Ik had ook het idee dat die vrouw niet helemaal 100% procent was maar goed ik heb het niet helemaal gezien.

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Die 1e moeder... pfff die leefde in een waanwereld zeg! Die was echt helemaal doorgeslagen en geloofde het helemaal. En dat terwijl haar dochter(s) toch heel nuchter overkwamen.

De 2e.. wow, dat zwarte jurkje van moeder vond ik eigenlijk hartstikke leuk (gordon ook trouwens) , bizar dat ze het te kort vond. Overigens vond ik de make over echt súper! Wauw! En ik vond de dochter in de make-over mansion bij gordon, met de filmpjes, al een stuk 'vlotter' op de één of andere manier. Ik had niet verwacht dat ze daar zo relaxt de reacties aan zou horen en zo open mee zou gaan met de make over! Ik had echt verwacht dat ze tegen zou stribbelen. En ook het jurkje wat ze aanhad: Ik had nooit gedacht dat ze daar achter zou staan, maar ze leek zich hartstikke goed en gelukkig te voelen. Erg bijzonder. Toch wel een beetje het lelijke eendje die een zwaan bleek te zijn vond ik hoor... en een zwaan die er toch wel heel blij mee was :)

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik moet het nog terug kijken, was gisteren niet thuis.
    Moet zeggen dat ik soms echt met mijn mond open na het programma zit te kijken. Sommige zijn zo erg gekleed dat ik het gewoon haast niet geloven kan!

8. Jel

Jel Niet meer actief

Vond die dochter in het tweede stukje erg knap geworden met haar nieuwe look en kon het wel eens zijn met de mensen op straat die zeiden dat ze vlottere kleding aan moest trekken. En na die make-over: een prachtige vrouw met een prachtige jurk. Ze was er zelf ook helemaal ontroerd door. En als ik eerlijk ben vond ik nu juist die moeder minder leuk dan voor de make-over. Vond die slag in haar haar niet zo mooi, en zo lelijk vond ik het niet zoals ze gekleed was, alleen een tikkie ordinair af en toe door die diepe decolleté.

9. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Die eerste moeder..ik dacht.. die spoort niet helemaal lekker hoor. Wat heb je dan voor boomstammen voor je kop liggen!! Wooow.
    Maar vond haar wel goed opgeknapt hoor.

En die tweede moeder vond ik leuk. Niks mis mee. Die dochter was slonzig met dat haar zo 'pfuut'.. kon mij er zo dood aan irriteren dat zij commentaar had op haar moeder. Damn, hoe verzin je het! Maar goed, na de metamorfose was ze echt supermooi.. top gedaan!

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

volgens mij mogen hun ook weleens gepimpt worden;)

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ach ze zien er zogelukkig uit!

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

echte liefde.puur natuur:p

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ken die eerste moeder van die aflevering haha, en de dochter ook..
    Nouja laten we het er op houden dat zeker de moeder niet helemaal 100%, ze kan er eigenlijk niks aan doen.
    En de dochter tja, zag er op tv leuk en aardig uit. Maar in het echt..... hihi

Deel Deze Pagina