Meisje (11) bevalt van baby - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland] OH MY GOD!!!
OMG een kind met een kind pfff moet er zelf niet aan denken echt bizar toen ik 11 was dacht ik nog geen eens aan sex..
Met 11 ben je nog niet eens van de basisschool af, tenminste hier. En dan al sexueel actief. Nou zal wel normaal zijn in Bulgarije Beetje vreemd ook. Ouders in Spanje en meisje van 11 jaar bij 'schoon'familie in bulgarije?
En wat moet een jongen van 19 met een meisje van 11? Lijkt me ook niet echt gezond.... Zou het allemaal wel echt waar zijn?
OMG!!! Die vader moet toch gewoon opgepakt worden, dat is gewoon kinder misbruik!!! Dit kan echt niet!
Het is op zijn minst een opmerkelijk bericht. Maar het roma volk leeft gewoon erg anders als wij. Dus grote kans dat dit gewoon waar is.
Als die vader echt 19 is, heeft hij ook een misdrijf gepleegd toch?? WAT ONTZETTEND ZIEK!! kan t bijna niet geloven gewoon
Vind het echt belachelijk, maar kan er ook niet uit wat een kind van 11 achtergebleven in een land doet terwijl de ouders in het buitenland zitten..
Maarja ik denk wel dat die roma zigeuners sowieso al heel anders in het leven staan dan wij, hij schijnt in die cultuur ook heel normaal te zijn om (extreem) jong te trouwen.
Dit gebeurt echt niet alleen in het buitenland hoor. Het jongste wat ik weet is een meisje van 12 dat is bevallen. Wel was daar de vader rond dezelfde leeftijd van. Ze hadden even gepast of dat kon wat ze op tv hadden gezien.....
Het is inderdaad absoluut niet normaal!!!! Maar wat ik mij afvraag; Hoe ging dat in de vroegere tijden, toen er nog geen anticonceptie bestond? voordat er echte artsen waren om een abortus uit te voeren ipv kwakzalvers die samen met kruiden ook pannen verkochten??? Ik wil wel eens weten hoe het 500/100/2500/3000 jaar geleden ging? Ik durf te wedden dat er toen ook al absurd jonge moeders waren.
pfff 11 jaar..... al hadden wij ook een "leuke" in de familie... 15 jr.... Zij en niemand wist dat ze zwanger was... totdat ze met enorme buikpijn naar het ziekenhuis ging.... om te bevallen wel te verstaan...
Ik ken zo'n zelfde verhaal wel van een meid van 17, was de dochter van een collega van mn moeder... Ook nix gezegd, totdat de bevalling begon... Dat is eigenlijk op zich al een teken dat ze nog niet volwassen zijn. Want wat denken ze nou, dat niemand erachter zal komen?!
Volgensmij klopt dit verhaal niet helemaal... Ze wilde het ziekenhuis uit om te gaan trouwen.... mag dat daar dan als je 11 bent??? Ze zal er wel heel volwassen uit zien want welke gezonde kerel van 19 wil er nu met een meisje van 11 naar bed??? Arme baby. En zielig ook dat dat meisje van 11 helemaal niemand heeft, snap wel dat ze wil trouwen!