Hoe kan dit? heel vreemd!!!!!!! bij alle ehbo-cursussen die ik heb gevolgd staat dat je de armstomp na het verlies van de arm moet afbinden omdat je anders doorbloed. Dus dan zou de broer dit ook moeten hebben gedaan. En dat moeder dit niet gemerkt heeft, vind ik wel heeeeeeeeeeeel raar. Het is ook gek als een kind zijn moeder niet durft wakker te maken als zoiets gebeurd. Ook al hadden ze iets stiekems gedaan.
Ik geloof er ook weinig van. Maar dat je geen pijn hebt klopt. Dat komt omdat het in eens afgerukt wordt en je zenuwen slaan dood. Na een tijdje komt de pijn echter wel weer opzetten. Maar het lijkt me stug dat zo'n kleintje of zijn broertje niet in paniek raakt. Als je 11 jaar bent kun je wel logisch nadenken lijkt mij.
geloof niets van de moeder haar verhaal eerlijk gezegd ale als een kind nog maar valt huilen die al enorm hard laat staan dat je arm eraf is en normaal is er dan veel bloedverlies ale ja als die heel de nacht in zijn bed heeft gelegen zal die toch veel bloed moeten verloren hebben denk ik hmm strange
staat ook in de Duitse krant Unfall beim Spielen: Arm ab - Junge schickt Bruder trotzdem ins Bett - Panorama | STERN.DE
Wegen eines Defekts war die Tür ausgebaut. Irgendwie haben die Kinder die Maschine dann wohl eingeschaltet - und der Vierjährige griff vermutlich in die sich drehende Waschtrommel. Ein Gutachter soll nun klären, wie das möglich war. Vieles deute auf einen technischen Fehler hin, teilte die Polizei mit. Normalerweise hätte sich die Waschtrommel nicht in Bewegung setzen dürfen, solange die Tür nicht geschlossen war.
Kan iemand even het Duitse stukje vertalen dan? Ik heb maar 2 jaar Duits gehad, dus kan er niet veel wijs uit..
Ik ben ook niet echt goed in Duits, maar mijn interpretatie: Door een defect was de deur *verbogen? kapot?* Op een of andere manier hebben de kinderen de machine wel *aangezet?* en de vierjarige greep vermoedelijk in de draaiende trommel. **** hoe dat mogelijk was. Het lijkt er erg op dat het een technische fout was, vertelde de politie. Gewoonlijk zou de wastrommel niet in beweging gekomen zijn zolang de deur niet gesloten was. Zoiets Misschien kan iemand mij aanvullen, ben wel benieuwd hoe goed mijn Duits nog is
Uhm, toen er een beetje tot me doordrong wat er stond denk ik dat er ook nog wel het volgende kan zijn. Het is bijna halloween? zou het weer zon krantengeintje zijn als die we met 1 april hier in nederland ook wel eens uitgebreid hebben? En anders is mn andere verklaring dat de moeder wel degelijk wakker was, misschien zelfs iets met t ongeluk te maken heeft gehad en t ook heeft proberen te verbergen? 2 kinderen van die leeftijd kunnen zoiets niet doen terwijl een moeder er doorheenslaapt. ONZIN!
Volgens mij als je in shock bent, kan je het niet eens meer uitschreeuwen en uithuilen. Als 't waar is vind ik het wel erg goed dat kleine jochie het overleeft heeft hoor. En dat die moeder niet wakker word, tja kan? Wie weet supergroot huis en is de slaapkamers van de kleintjes verweg en de wasmachine. Misschien gebruikt moeders wel slaapmedicatie. Het kan van alles zijn.. Afwachten maar of er nog een vervolg op komt? Denk het haast niet maarja. Veel mama's slapen licht vanwege hun kinders, maar ik kan me heus wel voorstellen dat er mama's zijn die heel vast slapen. Ben benieuwd.
wat een onzin.... er klopt zoveel niet in het verhaal dat het zelfs voor een broodje aap verhaal nog te slecht is... denken we nu werkelijk dat een kind van 4 jaar zijn arm helemaal kwijt kan zijn, stilletjes in bed is gaan liggen en gewoon nog leeft de volgende dag? jongens en meisjes toch... zoals al eerder gezegd..er loopt een prachtige slagader door je arm, sla je biologieboeken van vroeger er maar eens op na.. en kind van 4 heeft veel minder bloed dan wij als volwassenen en wij zouden het loodje al gelegd hebben na een uurtje of 3...dus... klets gerust door, maar dit gaat helemaal nergens over! liefs