@Minnimuisje... dat is wel heel duidelijk een jongetje zeg! @lilly en minyaweth, ik had me ook helemaal op een jongen ingesteld.. al zei mn gevoel een meisje! Ik zal een foto van het kontje plaatsen van de 3d.. wat denken jullie?
@Aichaatje: Ik kan het niet helpen....maar als ik de echo zo bekijk zou ik bijna zweren dat je zwanger bent van een meisje. Ik zie duidelijk 2 schaamlipjes. Maar goed...ben geen echoscopiste...en zeg ook maar wat ik zo zie met mijn eigen ogen. Bij mij op de echo (die van me zoontje) daar stak echt iets uit zeg maar. Maar vind het bij jou echo moeilijker aangezien deze echt van ondere is gemaakt en ik niet zo kan zien of er boven nog wat uitsteekt haha Hoop dat je uiteindelijk (nog voor de bevalling ) duidelijkheid kan krijgen over wat het worden gaat!
@aichaatje: ik zou ook zeggen een meisje. Het zijn net 2 boontjes op elkaar, dus dat zouden de schaamlippen zijn. Wij krijgen een jongetje, dit is best duidelijk te zien. Kijk maar in mijn album. (mijn gevoel zei ook een jongen, dus dit kwam uit) Een paar weken geleden is het weer bevestigd in het ziekenhuis, hebben toen weer een echo gehad. Maar ik zou het helemaal niet erg vinden als het uiteindelijk een meisje zou zijn.
@ Aichaatje -> Logisch dat de 1 dit zegt en de ander dat... ik haal er niet veel uit om heel eerlijk te zijn... Maar bij een mannetje steekt er echt wat uit, dat is bij jou op die echo niet te zien, dus ik zou zeggen het word een meisje! Op naar de volgende echo Aichaatje, in de hoop dat ze het nu heel duidelijk kunnen zien! Gr. Miranda
haha tja, ik ben helemaal niet goed in dat soort dingen zien. bij ons hebben ze het ook laten zien, maar ik zie het toch niet echt goed hoor. er staat zelfs nog een cirkeltje om heen. het word wel spannens in ieder geval aicha! ik ga het zeker in de gaten houden.
Neig er ook naar om te zeggen dat is een meid! Maar ja, moet voorzichtig wezen want ben geen kenner he, je moet er niet voor niets een opleiding voor volgen denk ik dan Wij hebben vanavond de 3d echo.... Ik blijf denken dat het een jongen is maar toch ergens in mijn achterhoofd een stemmetje.........vind het gewoon weer helemaal spannend.........
@Aichaatje: ik weet niet wat ik allemaal precies zie op je echo, maar ik zie in ieder geval geen piemeltje.... Mja, wie ben ik! Ik heb hier geen opleiding voor gevolgd... Ik zal zo ook eens even mijn fotootje plaatsen waarop 'bevestigd' word dat het een manneke is... Willen jullie eens kijken?
@Minyaweth, das duidelijk een jongen ja volgens mij! @Aichaatje, bij jou kan ik het niet zo goed zien. Jammer dat de foto van onderaf is..Ben wel benieuwd!
ik denk ook een meisje,Aichaatje , bij mij zei de echoscopiste dat ze 3 witte streepjes zag, en dat het duidelijk een meisje is.. Bij jou zie ik ook wel 3 streepjes, met daartussen dan de schaamlipjes.. Maar misschien zit er toch nog ergens een klein piemeltje.. @Minyaweth: ja ik vind je echo wel duidelijk!, jongetje
Nou dames...... Mijn knul is toch echt een knul! Ik heb er geen duidelijke foto van kunnen krijgen want daarvoor lag ie te onhandig maar we hebben het wel duidelijk een paar keer voorbij zien komen en de echoscopiste was ook erg overtuigd (we hadden niet gezegd dat we al te horen hadden gekregen dat het een jongetje zou zijn). Ben blij en gerustgesteld, kan nu lekker allemaal jongenspakjes gaan kopen Heb wel een paar andere mooie fotoos in mijn album gezet
Iedereen denkt een meisje te zien.. heb nog niet 1 keer een jongentje gehoord behalve dan de man die deze foto nam haha ha Maar op de normale echo houden ze vol dat het een meisje is! Wachten nog lekker af! verassing! Leuk al die echo foto's, zie bij jullie jongentjes trouwens wel heel duidelijk het piemeltje!
heel raar aichaatje maar mijn eerste echo van 18 weken zag het er ook zo uit en toen konden ze niet zeggen wat het werd en ik ging er van uit dat het een meisje werd en toen bij de screening echo een jongen werd gezien volgens mij zijn de balletjes nog niet ingedaald gebeurt namelijk pas na 20 weken