Jongen verliest hand door vuurwerkongeval

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Donja, 27 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Tja, ik vind het ook eigen schuld, dikke bult hoor! Of het nou legaal of illegaal was, feit blijft dat hij het niet heeft aangestoken zoals wordt voorgeschreven, want dan gebeuren dit soort dingen niet! Ja, als je je aanstekertje erbij houdt, gaat het af ja... Als je dan toch wat wilt afsteken, doe het dan volgens de veiligheidsnormen en onder toezicht en koop die shit gewoon in Nederland!

2. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Mijn buurjongen heeft het gezien .. die stond vanmorgen ook al vroeg voor de deur om het verhaal in geuren en kleuren te vertellen ....

Mijn eerste reactie was uiteraard meteen "Tja eigen schuld dikke bult .... nou ja in dit geval geen hand meer"

17 jaar dan moet je toch ondertussen wel weten wat de gevolgen zijn van vuurwerk ??? Aan de andere kant zit ik weer te denken ... mijn jongens moeten over tijd ook 17 worden en gaan dan hoogste waarschijnlijk ook met vuurwerk spelen .. je moet er niet aan denken maar het zal 1 van je kinderen zijn zeg ...

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.862
    19.271
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Tja, de hersentjes van een 17-jarige zijn nog niet helemaal volgroeid. Dus zijn de meeste mensen op die leeftijd nog niet volledig in staat de gevolgen van hun eigen acties te overzien.

Dom is het zeker. Maar hij is wel erg zwaart gestraft! Aan de andere kant: jong of niet, ik heb liever dat ie zijn eigen hand eraf knalt dan de hand van een ander. (Meer dan de helft van de vuurwerkslachtoffers stak zelf geen vuurwerk af!)

Deel Deze Pagina