Volgens de Chinese conceptie kalender zou ik een meisje dragen. Ik had me daar soort van al op ingesteld Maar zojuist op een andere NUB forum werd 2x een jongen gegokt. Kunnen er misschien meer mensen naar kijken? Ben benieuwd!! Thanxx alvast!
Dit hoort thuis in de nub topic!!! Volgens mijn is de nub er niet op te zien, dacht eerst ook een jongen maar volgens mijn is hetgeen wat ik dacht wat de nub was de navelstreng.
Ik zou niet van de geslachtkalender uitgaan. Ik zou een jongetje krijgen, maar volgens de pretecho krijg ik toch ècht een meisje. Als je het geslacht wilt weten met 14 weken zou ik je Elly Verduyn aanraden. Zij heeft een echobureau in IJmuiden en werkt ook bij de Schoot in Haarlem. Echt een heeeeeele leuke vrouw!
De Chinese kalender is niet echt betrouwbaar, hier hadden ze het ook fout. Dus aan de hand daarvan op een bepaald geslacht rekenen is niet echt slim.
om nou inderdaad uit te gaan van die kalender wat in mijn ogen sowieso bijgeloof is zou ik niet snel doen. Ik zou dan ook een jongen krijgen maar draag toch echt een prinsesje in mijn buik !♡