sex en moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joseetje26, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    hallo allemaal... ik heb een vraag.

ik doe mee aan moeders voor moeders.. en ik vroeg me het volgende af..

vanmorgen sex gehad... dus niet in de pot van moeders voor moeders geplast hierna want ja eh... er loopt dan nog wel eens iets uit wat niet echt in die fles thuishoort ;) maar nu 2 uur later... kan ik toch wel weer in die fles plassen? ik kan niet garanderen dat er niet toch iets inkomt.. want soms loopt er gedurende de dag nog wel eens iets uit ( sorrie hoor ....ik vind dit zo stom :oops: :oops: ) hoe doen jullie dat?

die vrouw heeft er niets over gezegd en eigenlijk durf ik ze er niet over te bellen? en om nu een tampon in te gaan doen?

groetjes jose

2. Tamara84

Tamara84 Bekend lid

16 okt 2008
    688
    0
    0
    Helemaal niet raar hoor, ik doe ook mee met moeders voor moeders maar alleen even niet als ik sex met mijn man heb gehad. Vindt dat persoonlijk toch een beetje een naar idee.

Maar volgens mij moet het geen kwaad kunnen want ze halen alleen het HCG-hormoon uit je urine en met de rest doen ze niets.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
  4. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
  5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

is geen probleem! heb het nagevraagd :D ze zegt dat de HCG eruit gefilterd wordt en dat andere 'stoffen' daar geen nadelige invloed op hebben. behalve bloed dat mocht niet zij ze.

Deel Deze Pagina