hahaha je zult toch echt moeten wachten! (of stiekem een pretecho laten doen... ) Bij mij was bij de eerste niet eens duidelijk wat t was.... heel de navelstreng lag tussen zijn benen...! dus tja.... hihi.. succes met aftellen... !
Als ik kijk zoals jij zegt zie ik inderdaad iets hangen tussen de beentjes dus ik denk wel een jongentje
Bij Mirre dachten we ook dat we 2 balletjes zagen, maar dat bleken de euhm ... schaamlipjes? (weet niet meer precies wat ) te zijn ... Dus ik zou als leek er echt helemaal niets over durven zeggen
Ik zag ook meteen het buikje en de beentjes, het lijkt wel een piemeltje daar in het midden, dus ik zou denken een jongen. Maar zie verder ook niks wat op de navelstreng lijkt. Maar als leek zou ik dus ook een knul denken.
Ik zie ook een buikje en 2 beentjes en daar wat tussen. Mijn eerste ingeving zou een jongen zijn maar het kan ook de doorsnede van de navelstreng zijn.
Ik heb weleens een echo gezien van een overduidelijk jongetje. Zijn piemeltje was groter in verhouding en stak naar links uit over zijn buikje zeg maar, dus niet niet naar achteren zoals bij de jouwe.
hahahaha dat klopt wel.. die piemeltjes dobberen meestal rond.... net als je man of vriend in bad gaat zitten.... of maak ik nu (weer) een rare opmerking... En inderdaad ze zijn in verhouding heel groot.... en dan moet je het gezicht van je vriend eens bekijken als je net bevallen bent... die kijkt dan echt zo van: een zoon van mij dat zie je gelijk!
Ik vind em geweldig! Vriendin van mij vroeg tijdens de echo van haar overduidelijke ventje aan de echoscopiste: "heeft ie een stijve?". Is toch om je te bescheuren?! Gut, wat hebben we haar daar lang mee gepest! 8)
ik kan er niet uit opmaken dat het een jongen of meisje is, bij mij was het overduidelijk te zien dat het een jongen is dus weet waar ik op moet letten, maar hier word ik niet wijzer van..
hey dames, heb nog een foto geplaatst misschien is deze duidelijker. Maakt eigenlijk ook niet uit wat het word, het was gezond en dat is het belangrijkste, was alleen nieuwsgierig
Zo kun je er niets uit opmaken meid. Als je het echt wilt weten kun je beter de echoscopiste bellen of zij het MISSCHIEN nog weet en anders nog een echo laten maken.
ah ja ik zal me laten verrassen als die geboren word, zo is het nog spannender. Maakt ook niks uit alles was gezond en alles erop en eraan dat is veel belangrijker.
Ik zou zeggen een jongentje, maar ja pin me er niet op vast. Bij Jesper was het ook zoiets wat we zagen...dus tja....
Het zijn geen bijster duidelijke foto's, dus als je het wilt weten: waarom dan niet tijdens de echo gevraagd?