Ben benieuwd of mensen het geslacht zien.... Word het een jongen of meisje? Ik weet het geslacht, maar ben benieuwd of ze het ook goed hebben Was 18 weken toen ik voor geslachtbepaling ging, en aangezien er een meid in de wachtkamer zat bij me waarbij ze het bij haar vorige zwangerschap fout hadden, was ik benieuwd of ze het bij mij wel goed hebben
oke, ja ik weet ook ff niet hoe ik dat moet uitleggen want dan verklap ik misschien wel het geslacht.....? Ben benieuwd naar nog meer reacties .....:d
Ik denk een jongetje, maar de foto is wel een stuk onduidelijker dan mijn echofoto van mijn eerste (was een ventje). Volgens mij zie ik namelijk twee balletjes bij dat pijltje? De foto is wel heel anders dan wat ik gezien heb van de kleine in mijn buik (drie kleine streepjes naast elkaar) en dat is een meisje. Groetjes
Jongetje! maar ik vind het wel echt een onduidelijke foto haha.. maar dat kan ook aan mijn echoscopisch inzicht liggen
Wat een onduidelijke foto zeg bij mijn echo zag je echt een piemeltje met 2 balletjes hier kan ik niks van maken
Nou wil t best prive mailen, maar zet t hier niet op, weet namelijk niet of er bekende mee lezen......sorry