mama mijn piemeltje doet pijn.

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door wennepen, 31 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wennepen

wennepen Bekend lid

30 dec 2008
    908
    0
    0
    Sinds een paar weken zegt mijn zoon van bijna 3 jaar dit tegen mij.
    Ik heb gekeken maar ik zie niks bijzonders. Ook zegt hij dat zijn piemeltje weleens hard wordt.
    Kan het zijn dat zijn voorhuid los gaat zitten, of dat het juist te strak is? Hoe kom ik hier achter?
    Mijn zoon is al een half jaar zindelijk maar sinds moet heeft hij regelmatig dat zijn onderbroek van een paar druppeltjes nat is. Ik leg uit dat hij op tijd naar de wc moet gaan omdat zijn piemel ook pijn kan doen als deze in een natte onderbroek zit. Maar ik bedacht me vandaag of hij toch misschien geen blaasontsteking heeft. Kan zijn urine gewoon bij de huisarts nagekeken worden?

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ja ik zou urine opvangen en naar ha gaan. mijn jongen had piemel ontsteking afgelopen zomer. ik kon wat roodheid zien maar HA zag het meteen.hij kreeg AB kuur!schijnt erg pijnlijk te zijn. volgens HA moet het altijd gecheckt worden als zoon zoiets zegt en ongelukjes krijgt.voor de zekerheid toch maar doen zou ik zeggen!

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    onze oudste had dat ook rond die leeftijd. Achteraf bleek dat idd zn voorhuidje te nauw was en als ie dan wat hard werd zn piemeltje dan deed dat zeer. Ook vaak druppels in zn onderbroek. Dat komt omdat er vaak wat druppeltjes urine achterblijven door het te nauwe voorhuidje. En dan met bewegen dan komt dat eruit.
    Ik zei dan ook altijd dat als ie geplast had ( hij zat dan he ) dat ie een beetje moest schudden.

Dus als ie geen blaasontsteking heeft dan even in de gaten houden dat het voorhuidje wel losser gaat zitten. Is dat niet het geval dan even naar de huisarts ;)

4. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze zoon wordt over 2 weken 3 en zegt dit ook sinds gisteren. Ook van de buitenkant niets te zien. Heeft (nog) geen ongelukjes of paar druppels urine in onderbroek. Ik ga ervan uit dat zijn voorhuidje wat aan het loskomen is.

Deel Deze Pagina