Mijn twee meiden wogen 3435 en 3390 bij hun geboorte (39 w en 6 d, 38 w en 4 d). Mijn zoon woog 3440 (40 w en 6 d). Mooi gemiddeld kindje dus.
Volgens mij maakt het geslacht niet zo heel veel uit.... over het algemeen zijn jongens ietsjes zwaarder... maar daarintegen is een tweede vaak weer zwaarder als een eerste..... en maakt het niet uit of dit een jongen/ meisje is.....
Hoi hoi Mijn zoon woog bij de geboorte 3550 gram en is 51 cm. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal want hij is mijn eerste
Hoi, Thirza woog vorige week direct na de bevalling 4330 gram, (53 cm, 2 weken overtijd). Ik hoop dus echt van harte dat een volgende NIET zwaarder is, Dit was me al wel even heftig genoeg! Maar ook hier dus een beer van een meid, die kunnen dus ook gewoon zwaar zijn, (en dat terwijl ikzelf 6,5 en mijn man 6 pond wogen bij de geboorte).
Op een groeiecho bij 38 weken woog mijn dochtertje al 3463 gram. Ze verwachten dat het 8 pond weegt bij haar geboorte. Ze groeit ook wel iets boven het gemiddelde en heeft schattige hamsterwangen op de echo. Dit is trouwens mijn eerste kindje. A.s. vrijdag weer naar de verloskundige, misschien dat ze dan wat meer kan zeggen.