Jongens baby kleding

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door tijjani85, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tijjani85

tijjani85 Actief lid

22 nov 2011
    160
    0
    0
    mama
    gelderland
    Ik ben een alleenstaande zwangere moeder die er onverwachts alleen voor is komen te staan.Ik heb een zoontje van 9 jaar en nu 20 weken zwanger van een jongetje.Een aantal dingen heb ik al gekregen of voor een zacht prijsje kunnen overnemen. Nu ben ik nog opzoek naar gratis of hele goedkope babykleding. Ik ben eind Juli uitgerekend dus wel met dat jaargetij in gedachte.
    Wie o wie heeft er nog jongens babykleding liggen en wil er eigenlijk vanaf??Die zou mij heel erg blij ermee maken.
    Groetjes

2. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Ik heb nog wel wat "zomerspul" liggen in maat 56 / 62 dacht ik.
    Als je interesse hebt, wil ik morgen wel eens kijken en eventueel foto`s maken.

3. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

ben 18 juni uitgerekend.
    Hebben een zoontje mocht dit een meisje zijn dan heb ik nog wel het een en ander over.
    Maar dat weten we dus pas na de geboorte.
    Mocht je tegen die tijd nog intresse hebben pb dan maar even.

4. LailiejLoe

LailiejLoe Niet meer actief

Hoi,

Ik heb een zoontje gekregen en heb nog allemaal goede kleding in maat 50/56 en 56 liggen. Alles is of zo goed als nieuw of zelfs nieuw omdat ik teveel kleding heb gekregen.

Er zit veel prenatal en Nijntje bij, maar ook merkkleding zoals Mexx, Noppies etc.

Ik kan je wat foto's sturen. Alles mag weg voor een heel zacht prijsje....

Laat maar weten of je interesse hebt

Ik hou niet alle topics even goed bij, dus je kan beter een PM sturen als je interesse hebt of een mailtje naar: l.nieuwenhoven@hotmail.com en refereren naar dit topic.

5. Blays

Blays Niet meer actief

Ik ben in verwachting van een jongetje, en heb veel tweedehands kleertjes gekregen (echt nog als nieuw) wat niet onze smaak is dus heb veel over.
    Je mag het voor een zacht prijsje overnemen.

Stuur me maar een PB als je interesse hebt!

6. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ook ik heb aardig wat kleding liggen van maat 50 tot 68... mogen ook weg voor redelijke prijzen ;)

PB maar bij interesse, ik hou topics niet nauw in de gaten ;)

7. tijjani85

tijjani85 Actief lid

22 nov 2011
    160
    0
    0
    mama
    gelderland
    mag een slotje op, heb echt super veel gekregen en ben voorlopig helemaal voorzien.

Groetjes

Deel Deze Pagina