Ik weet het wel zeker aangezien wij ook deze kleuren voor de kinderkamer hebben icm witte meubels. Alleen hebben wij een houten vloer. Er is zoveel keus je komt er uiteidelijk wel uit
Leuk moodboard! Links boven is het kamertje van mijn zoontje.. Je zou het ook zo kunnen doen: 1 muur voor 2/3 behangen met zwart/wit ruitjes behang. Daarboven een plank met knopjes, daar kan je dan leuke dingen aan hangen. De andere wanden zou ik dan wit laten en dan op 1 wand wat muurstickers/schildering van Jip en Janneke. Misschien kiezen voor 1 accentkleur bij het zwart/wit. Misschien kobaltblauw? Ik zou dan de kleuren zwart/wit/kobalt in het hele kamertje terug laten komen. Hieronder nog even het kamertje van mijn jongste:
Haha dat is grappig! Ik vond hem ergens op welke.nl denk ik. Ook jou idee gaat in de ideeënpot. Bedankt voor het meedenken!
Mooie dingen/ideeën zie ik voorbij komen. Even een rare vraag, met welke tool maken jullie zo'n "moodboard"?
Ik heb gefotoshopt. Doe dat soort dingen ook wel eens in illustrator, maar ja, dat moet je wel ff kennen. (bij mij: manlief en heel veel google voor als ik het even niet snap
Wij krijgen ook een jongetje. Het ledikantje (brocant) en commode hebben we wit geverfd. Nu hebben we een biedermeierkast en deze hebben we van de week heel zacht blauw geverfd. Een beetje dezelfde kleur blauw als van Koeka, daar hebben we oa ook een dekentje van blauw met heel licht bruin. Dat worden ook de kleuren. Binnenkort is het af en kan ik wat foto's plaatsen. Mocht je voor heel zacht blauw willen gaan, heb ik wel een tip voor een kleur, te mengen in verf en muurverf bij de Karwei. Verder heb ik ook gehaakte knuffeltjes laten maken in wit, zacht blauw en licht bruin, helemaal in dezelfde kleuren als de rest. Succes!!
Is het mss iets om een schilderig op de muur in te lijsten? Dus wel op de muur schilderen en dan een losse lijst erom hangen? Zo breekt het je witte muur toch weer lijkt mij en je kunt een lijst in de stijl van de meubels gebruiken.
Wat een leuke ideeën! Wij krijgen dit keer ook een jongen en ik moet zeggen dat ik dat echt veel lastiger vind dan een meisjeskamer. Grijs met blauw vind ik wel erg mooi bij elkaar. Maar hoe en wat precies... Dus ik spiek even mee met je. Sannebc wat heb jij voor kleur op de muur als ik vragen mag? Dat ziet er ook erg mooi uit!
Die grijze kleur is behang. Het komt uit dezelfde serie als het ruit behang. Het heeft een beetje een linnenlook. Elegance - AS Creation | kleurmijninterieur.nl
@ Happy: Ik zou wel graag de kleurnummers van je zachte blauw willen horen. Ik ben echt op zoek naar een 'poeder'tint. Beetje zoals dat gebreide dekentje van de hema (mocht iemand die herkennen Mijn vader is schilder dus als ik de kleur op de kleurkaart kan vinden, dan kan hij de juiste kleur zo maken. @Nijn: Dat is wel erg grappig, maar wel afhankelijk van welke afbeelding je kiest. We hebben een soort jip en janneke op het oog die als het ware de kat op de kast proberen te pakken. jip janneke kast - Google zoeken Als je die omlijst is het juist jammer vind ik. We zitten er aan te denken om de 2 korte muren lichtgrijs te doen en de 2 lange zachtblauw. Op de zachtblauwe komt dan jip en janneke. (of het veranderd allemaal nog weer.. haha)
Aquamarijn van Histor vind ik een hele mooie zachte blauw. Ik heb deze zelf in de woonkamer en laten mengen in extra matte muurverf.
Hoi, Het is de mengkleur van Karwei, daar hebben ze ook best grote kaartjes waar je de kleur goed op kan zien. Dit is het nummer wat we hebben ( IG PS-1219 ) maar er is nog een tint lichter. De kast hebben we nu geverfd, kan je een foto mailen, krijg 'm hier niet geplaatst. Het dekentje van de Hema heb ik denk wel eens gezien, meen dat de verf iets lichter is. Precies de kleur van het dekentje van Koeka. Succes hoor!