wat vinden jullie nu na dit weekend wat er weer uitgekomen is van de miljoentjes die marco gewoon ff in het buitenland heeft staan? wel beetje een raar verhaal met zijn traantjes.
Ja eigenlijk was dat ook het eerste wat door mijn hoofd schoot....zag hem meteen weer staan bij die persconferentie, waar ik het ook echt met hem te doen had....weet nu niet zo goed wat ik moet denken....
Hij heeft in NL de belasting ontdoken door zijn centen op een rekening in Curacao te zetten..... Althans dat is wat beweerd wordt...
Nou snap ik trouwens zijn opmerking "jullie hoeven met mij geen medelijden te hebben" ook beter....8)
ik vind hem sowieso een jankerd, kan er niks aan doen maar mijn man en ik vonden zijn tranen gelijk al niet oprecht, ach, misschien was dat wel terecht achteraf.
Met zo een iemand heb ik sowieso geen medelijden. Dan gaat zijn vrouwtje maar wat minder naar de plastisch chirurg
er staat bij dat hij heeft gezegd dat het niet waar is, maar waarom betaal je dan 2 miljoen??? ik zou dat geld liever aan een rechtzaak uitgeven als ik zeker wist dat het niet waar was.
.... Marco zelf was niet failliet mensen, alleen zijn bedrijf.... er is ook nooit beweerd dat hij ALLES er in had gestopt, en inderdaad, de belasting ontduiking word BEWEERD.... Vind het altijd zo makkelijk om bij 1 zo'n bericht gelijk alles wat die man gedaan heeft er weer bij te trekken...
Denk dat we sowieso geen medelijden hoefden te hebben met marco, dat hij failliet was was volledig z'n eigen schuld als ik zoveel geld ergens in zou steken wil ik toch weten wat er mee gebeurd.... Dus vond het toen wel sneu maar wel eigen schuld, en als hij 2 concerten geeft is hij er ook weer. Daarbij komt als je in zo'n kast van een huis kan blijven wonen ben je niet arm of bijna failliet.... Als je echt bijna niks meer hebt woon je in een goedkoop huur huisje (lees flatje) en krijg je je eten bij de voedselbank....
He he ik ben het hier helemaal mee eens.... Het zijn allemaal roddels en als het wel waar is , nou en!!!! DAt zou me nou helemaal niets kunnen schelen.... Hij doet maar lekker..... Wat ik alleen wel vind, veel mensen vinden dat ie niet moet klagen en dat ie niet zo zielig moet doen maar besef je dan wel dat ie man miljoenen kwijt is geraakt?????? Dat waren ZIJN zuur verdiende centen hoor...... en dan kunnen dat miljoenen zijn maar ik heb ze nog nooit gehad en al was dat wel het geval en zou ze op zo'n manier kwijt zijn geraakt zou ik er ook heel heel heel ziek van zijn!!!!!!!
@ Veertje: Dat wilde ik ook net neerzetten. Mensen zijn zo snel geneigd om maar alles te geloven wat in de media wordt gesuggereerd. Jammer is dat, want zo zet je mensen in zwart daglicht...... En al zou het wel waar zijn, hebben wij daar wat mee te maken? Als jullie de belasting ontduiken, dan komt dat toch ook niet in het nieuws?
Vind hem niet zieliger dan al die andere mensen die hun bedrijf failliet hebben zien gaan vanwege bijv de financiele crisis. Denk niet dat Marco kans heeft om op straat te komen staan met zijn gezin.
maar hij wist toch zelf wat hij deed? als je er voor kiest om de belasting te ontduiken moet je er wel rekening mee houden wat de concequenties kunnen zijn. vind het vervelend voor hem, maar hij heeft de fouten met zijn financien de laatste tijd toch echt allemaal zelf gemaakt. en nou heb ik verder niks tegen marco hoor, maar vind het een beetje raar dat het zijn ´zuurverdiende centen´ zijn als bijna alle melodien gecoverd zijn en teksten geschreven worden door iemand anders. natuurlijk werkt die man hard voor zn geld, maar het is wel zn eigen schuld.
Ja en deze mensen moet OOK belasting betalen over dat kleine beetje wat ze hebben....dus wat andere beweren dat hij maar lekker zelf moet weten wat hij doet (ALS HET WAAR IS HE!!) dan ben ik het daar absoluut niet mee eens!! Iedereen is verplicht om belasting te betalen, dus ook Marco Borsato.....
Hebben jullie nou werkelijk zijn stukje niet gelezen, wat hij op de site geschreven heeft? Dit alles was dus VOOR zijn faillisament, of toen er uberhaupt sprake van zou zijn.