Gezocht: Jongenskleding mt 68/74/80

Discussie in 'Te koop gevraagd' gestart door Bailey07, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hallo dames,

Voor een vriendin van mij die het niet breed heeft ben ik opzoek naar jongenskleding in vanaf maatje 68. Ik heb haar tot aan maat 62 kunnen helpen maar mijn eigen zoontje zit in dezelfde maatjes als haar zoontje nu.

Wie o wie heeft er nog kleding liggen die voor een zacht prijsje (of wellicht gratis - uiteraard wel tegen verzendkosten -) weg mogen?

Alvast ontzettend bedankt!

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

wat voor bouw heeft het manneke?

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hij is niet heel erg lang, en ook niet extreem breed of tenger.(lastig omschrijven dit haha!) Hij zit nu nog in 62 maar de overgang naar 68 komt er wel aan... dus vandaar de vraag vanaf 68 dan is het eerder te groot dan te klein ;)

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik heb namelijk wat broekjes liggen waar ik niets mee kan omdat ze veel te breed zijn voor mijn zoontje en geen vertelbaar elastiek of lusjes hebben. In maat 68 t/m 80 volgens mij. Als het nou een dikker manneke was dan kon ik haar er blij mee maken. Weet jij of hij zeemanbroeken past? Want die passen hier dus absoluut niet. En moeten zijn broeken verstelbaar elastiek hebben of heeft hij dat niet nodig? Bovenkleding heb ik niet echt alleen wat gekregen dingen/ gekocht in een pakket wat mijn smaak niet is. Mijn zoontje zit zelf in maat 74.

5. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik kan wel even voor je kijken. Heb denk ik nog wel wat liggen, maar bijna alles is nog nieuw. Hadden iets teveel gekocht, dus ik doe het niet voor niets weg. Wat heeft ze er max. voor over, dan kan ik even kijken.

6. barjes

barjes Actief lid

1 feb 2008
    266
    0
    0
    veghel
    ik heb ook nog heel veel liggen,meeste bovenkleding.Maar doe het niet voor niks weg...

7. chan1990tal

chan1990tal Actief lid

6 feb 2012
    225
    0
    0
    huismama
    spijkenisse
    ik doe samen met vriendin verkopen van kleding en echt niet duur dus heb je belang pb je email adres maar

8. Hanna80

Hanna80 Fanatiek lid

9 jan 2011
    1.234
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb nog wel wat dat (bijna) gratis wegmag. Mail me anders even...

Deel Deze Pagina