Welke van deze namen vinden jullie leuk? (Moet bij L.otte passen en er komt ooit nog een derde kindje bij, vandaar dat de namen met L. misschien minder geschikt zijn): 1. Fiene 2. Jette 3. Lise 4. Line 5. Merle 6. Jinthe Als jullie nog leuke jongensnamen weten, die in deze richting gaan, hoor ik ze graag
Fiene! 😃 Jette en Lise vind ik ook erg leuk. Jongensnamen: Jonne Floris Tijn Noud Loek Max Thijs Teije Bas
leuke jongensnamen hoor! behalve Noud, Max en Jonne komen alle namen al bij goede vrienden of in de familie voor... Jonne vind ik wel leuk! heb hem in Nederland nog nooit gehoord.
Fiene vind ik het leukst! Of Marle of Mirle ipv Merle Of Merel. Of Jitte ipv Jette of Jinte. Daarna vind ik Jinte het leukst. Dus: 1 Fiene 2 Marle 3 Mirle 4 Jitte 5 Jinte Jongensnamen misschien: Beau / Bo Erik Ferre, Fedde Florijn Hidde Jarne Jelt, Jelte Jibbe Jillis Jip Joes Joren Joris Jorre Jurrijn Mick Moos, Maas, Mees Niek Olaf Olle, Onne Pelle, Jelle Siem Teun Ties Warre Wout
Jinte. Al vind ik het al Yinthe mooier of Yenthe.. En idd ook Benthe erg leuk wat ik ook zag bij een reactie.
mijn man heeft gisteren voorlopig voor Merle gekozen. nog suggesties voor jongensnamen die deze kant op gaan?