Ons zoontje heet J.ulan (gewoon op zn nederlands uitgesproken). Geen alledaagse naam maar dat is ook precies wat wij willen. Voor kindje 2 willen we ook een simpele maar niet alledaagse naam, dus geen gekke creaties of rare schrijfwijze. We houden niet van engelse namen. We willen deze keer niet weten of het een jongen of meisje zal zijn dus we moeten 2 namen bedenken. We zijn al een tijdje aan het denken maar we komen nergens op uit, zucht Heeft iemand leuke ideeen?
Dat is ook een mooie naam, alleen een vriendin is zwanger en als dat een jongen is vervangen ze de a voor een j Dus dat lijkt teveel.
Voor een zusje misschien: Aila Alia Alix Amara Amée Annelin Anora / Annora Aranka Arina Arnisa Audrey Aurélie Bodine Camilla Carine Celia Dané Danica Delphine Dena Dianthe Dimphy Dinthe - Eliane Elisia Elles Elora Elva Elze, Elza Erina Estée Estella Evanne Félien Fieve / Vieve Filou / Philou Finne Floriene / Florine Ilsa / Ylsa Ilva / Ylva Ilvie / Ilvy / Ilvi Inci Inoa Isaura Ive / Iva - Karina Laurien, Laurine Leia Lene, Leni Lenka Lenna Lenora Leone Lienke Lilou Linna Linnea / Linnéa Lionne Lisse, Lissa Livvy Loïse Lore, Lora Lorijn - Madée Maissa Maite Marente Mari Marijne Marise / Marize Marlieke Marlin, Marline Marlotte Marlou Maurien Mea Meie / Meije, Meia Minou Minte / Minthe Mirle, Meerle Mirna / Myrna Nanou, Nanouk Nela Nella Nessa Nieke Niké Ninte Noé Noralie Nore Noreen Novi Nowi - Quinte / Quinthe Quirina Quirine Rena Rhea Rhodee Robijn Rona Runa, Rune Sabijn Sabina Sabrine Salomé Sare, Sari Sarina Sela Semma Sera Silvy / Silvie Sira Sophine - Tabitha Thamar Thara, Thera Vajèn Veere / Vere Veri Verona Vianne Viënne Vita Zinzi Zora En voor een broertje: Alek Almar, Almer Alwin Arnoud / Arnout Artin Borre Ceder Cedric Corné Danick Danté Ebbe Eldin Elmer Elwin Erwin Esben, Espen Ewoud - Falco / Falko Fedor Feije Florens Florijn Gerson Hesse Iben Ilian Ischa Jarne Kamiel Kars, Karst, Karsten Kean / Kéan Lamar Loïc (loo-wiek) Louk / Loek Lowie Luciën - Marnik / Marnick Mathijn Matthieu Mattias Mauk Maurik / Maurick Maxím Milas Moritz Quintijn Redmar Remi Rubin - Sebbe Sibren Silven Silvian Stas Tabe Thias Thorben / Torben Tibe Tibor Tobian Tobin Veron Wander Deze namen zijn in 2011 allemaal 10x of minder gegeven - maar wel 3x of meer - dus niet super veel voorkomend maar ook niet volslagen onbekend. (Sommige andere spellingen heb ik overigens niet gecheckt, kan zijn dat die wel vaker of minder vaak voorkomen). (Ter vergelijking: de naam Julan is in 2011 6x aan een jongen gegeven) Verder kwam nog in me op... Voor een meisje: Nissa, Bodijn, Veró / Vero (0x gegeven in 2011), Danthe (1x) Vere (12x), Robine (30x) en Tirza (49x). Voor een jongen: Almer, Silias / Sylias (0x gegeven in 2011) en Silvijn (56x). Hoop dat je hier wat aan hebt!! Sorry voor de lange lijst
Ferron Caleb Thias Mathis Dimas Midas Amos Yannick Sebas Noam Rasmus Linus Miron Roman Javan Jorben Rune Lude
Wat leuk ! Een Julan ! Deze staat op onze top 2 van jongensnamen waar we dus ook maar niet uitkomen. We hebben al een meisje (waarvan ik de naam even buiten bescvhouwing laat) en een jongetje die 'Joran' heet, Dus Joran en Julan vinden we eigenlijk iets teveel gelijkend, maar aan de andere kant stoort het ons niet. De 2e naam op ons jongenslijstje is 'Marnik', maar toch nog kleine twijfels, maar eigenlijkn maar miniscule want we zijn er al zo goed als zeker over. Voor een meisje hebben we Julin, maar daar heb jij niet zoveel aan denk ik want julan en julin is denk ik niet echt een optie Succes met kiezen
Leuk dat jullie Julan op het lijstje hebben staan. Ik krijg alleen maar complimenten iedereen vind het een leuke naam. Zelfs vreemde mensen spreken me aan als ik zn naam noem Julin vind ik ook erg leuk, maar dat lijkt wel heel erg veel! Bedankt allemaal voor de namen, heb het lijstje wat aan kunnen vullen. Maar ik heb nog niet DE naam, dus meer ideeen zijn welkom!
Rune kan voor beide inderdaad! Runa vind ik wel echt voor een meisje en Runar absoluut voor een jongen.
Ik vind namen die eindigen op een A meestal niks Runa vind ik dus ook niet mooi. Rune kan idd voor beide, vroeg net aan mn vriend en hij zegt gelijk uuh nee