@hummeltje5 gister avond liep wat anders geen tijd voor gehad. Ga nu even proberen te reageren nu mijn zoontje op bed ligt.
@mapepejo Olan lijkt teveel op de naam van mijn zoontje maar wel leuk. Sjors mijn eigen bijnaam Loiza Savien Imme @mutsie79 Lorijn dit was onze keus als mijn zoontje een meisje was geweest. Maar weet niet of ik het nog steeds leuk vind. Loá Elora Quinn Rune/Runa Freja Aure Gunnar lijkt op runar wat ik wel een mooie naam vind. Maar mijn vriend echt niet. Jona Odin lijkt teveel op de naam van mijn zoontje. Esben/Espen
@hummeltje5 Eowyn Zion Sascha (unisex) oppas kindje heet zo. Unisex namen vind ik wel leuk. Vosse Fedor Judah Auric Ardèn (unisex) Beer bang dat mijn vriend dit te raar vindt. Ik hou hier zelf wel van. Storm net als deze Riva Julot Phileine Isolde een van mijn favorite maar vriend vindt dit echt vreselijk. @Anoukskie Abel Elias Espen Joas Jonas Novan Ravi neefje heet zo. Alles wat erop lijkt liever niet. Wel een mooie naam. Romijn Sion Zeger Cato Céleste Esra Estée Isora Leah Loïs Lorijn Lovis Reva Thalia Ziva
@Elisabetta Meisje Esra Madée klinkt teveel als de naam van mijn zus. Wel mooi. Leva Rivka Loah Thirsa de hond van mijn oma Robijn Jolie Jongen Abel Benja Merijn een vriend heet zo. Anders stond hij hoog op de lijst. Robijn Joah @Marre1985 Elias Adam Sigge Alvin Maja Ebbe Freja Alma Nova nichtje heet al zo Elin andere nichtje Tuva Ida naam van een vriendin. Lova Ronja
@Merell90 Sannah (lelie) lijkt wat op mijn eigen naam. Mijn naam is hebreeuws en betekend met woestijn lelie. Linnea (citroenboom) mooi.
Geen idee of ze al genoemd zijn...het zijn er inmiddels al zoveel Jenda Fré Jonne Lenne Delia/Dela Novi Luca Silje/Silja Fran Nim Alizée Ilèn/Ilène Indra Isalie Celie Aurelie Josja Dinja Sunanda Lenna Willa Svinthe Jelina/Yelina Tilde Enoa Lotus Aylin Janou Asta Ilva Kari Edia Siv Svea Lyndis Ebba Asa Esra Selin Vasco Guyon Arvid Silven Amon Bor Sev Dajo Ivo Byron Doran Eloy Yago Tjorven Yorre Myrdin Boyd Ferran Jefta Kieran Ronin Noak Lorens Vidar Borg Torstein Albin Sivar Viggo Kristian Silas Svante