Zit zo te twijfelen...Daantje, Pien,Juul maar de laatste vindt manlief niks. En Daantje is erg leuk, maar blijft die leuk? Sta er niet 100% achter....vinden jullie
Ik vind het alle 3 niets en ik zou je kind ook geen naam geven waar je niet volledig achter staat. Nog even flink verder verzinnen!
Vind zelf Daantje (met als officiële naam bijv Daniëlle) wel mooi of Dana, Danie, Daniek. Juul ook leuk! Maar als jullie twijfelen zou ik toch verder zoeken.. Hier klopte het wel dat de naam waar we niet uitkwamen (3x) het geslacht was wat we niet kregen, maar dit wisten wij wel zeker aan de hand van de echo's. Zou mijzelf er absoluut niet fijn bij voelen niet zeker te zijn van een naam die we mooi vinden terwijl je het geslacht niet weet en het dus 50/50 is.
Als je er niet 100% achter staat niet doen. Wij hadden ook een naam voor onze dochter, maar 2 weken voor m'n bevalling heb ik aangekaart bij m'n man dat ik er toch niet helemaal blij mee was. Hij was het met me eens, maar durfde het niet te zeggen We zijn toen opnieuw gaan zitten en kwamen tegelijk een naam tegen die we beiden geweldig vonden en dat is het uiteindelijk ook geworden
Ik zou Daantje echt niet als officiele naam doen, dan inderdaad Danielle o.i.d. met roepnaam Daantje. Pien vind ik ook een naam voor een kleuter en niet passen bij een volwassen vrouw.
Jaa wat jullie zeggen, vindt ik dus ook allemaal. Heb precies dezelfde argumenten. We gaan er idd nog maar eens voor zitten. Iemand suggesties? Wel Hollands!!
Cato Eef/Eva Fem Fien(e) Fleur/Floor Hanne Ilse Inge Iris Jitte Jonne Lis(s)a/Liz(e) Mare Malou Minke Nina Roos/Rosa(lie) Sara
Pien vind ik wel een leuke bijnaam. Mijn tante heet officieel Celine, maar iedereen noemt haar Pien. (Hoe dat zo is gekomen, geen idee)
Haha...wat leuk! We hebben al n Guus en een Fenne en daar nog 1tje bij wat leuk past...Vondt Saar en Ize heel leuk, maar manlief doet deze x lastig
Bregje Ebba Edith Elin Elisa, Elise Ella, Elma Ellen Ellie / Elli, Elsie Elsa, Else Elske, Elke Elva Emelie Emma Esmee Ester Eva, Eef, Eefje Evelien, Eveline Hanna / Hannah Hannelore Heleen, Helene Hilde Imke Jet, Jette, Jetta Liene, Lina Lise Loes Mirte Pien Pleun Puck Roos Silke Cas Chiel Ebbe Emiel Erik Erwin Esben, Espen Ese Ewald Ewout / Ewoud Harm, Harmen Heike, Heiko Hein Henrik Hidde Holger Hugo Jaap Jelt, Jelte Jibbe Joep Joost Jorn, Joren Jort, Jorrit Jurre Kees Loek, Loet Mads / Mats Sjors Teun Tijmen Tijn
Guus Fenne & Ise is leuk hoor Guus Fenne & Isa/Iza Guus Fenne & Eline Guus Fenne & Dide Guus Fenne & Rosa Guus Fenne & Lotte Guus Fenne & Lize Guus Fenne & Diede Guus Fenne & Liza Guus Fenne & Marit