Zie poll. Wat heeft jullie voorkeur? En waarom? Aangezien ik vandaag op 9dpo alweer ongesteld ben geworden ben ik maar weer afleiding aan het zoeken. Dit is onze top 4 meisjesnamen. Tweede naam staat zo goed als vast ivm vernoeming (schrijfwijze nog niet). Moet uiteraard bij de naam van mijn zoontje passen. (Zoals de liften). Hoop dat ie het doet.
Rot dat het deze ronde niet mocht lukken Blijven fantaseren is goed Ik heb op Nila gestemd. Amelie vind ik ook erg mooi. Ik blijf fan van de film. Succes met de komende ronde!
Balen zeg!! Ik vind Sofia of Amélie dan wel leuk. Nila vind ik niet mooi en te kinderlijk, James vind ik echt 10x niks voor een meisje, sorry Ik stem op Sofia!
Ik heb Nila gestemd omdat ik dat een hele leuke naam vind en de beste combinatie met jullie zoontje. James vind ik ook erg leuk maar geen mooie combinatie met O. Sofia vind ik te gewoon naast O. en Amélie heb ik gewoon niks mee.
Ik vind Amélie en Nila allebei erg mooi. Lichte voorkeur voor de eerste maar Nila vind ik mooier bij de naam van jullie zoontje. Toch Amélie gestemd.
Thanks voor de reacties so far. Ja balen is het sowieso. Zeker omdat ik niet exact de gewenste medicatie heb gekregen (zitten in het medische traject) die ik wel heb gehad toen ik zwanger bleek van mijn zoontje. In het kader van: ‘dit doen wij in dit ziekenhuis niet standaard’. Dáárom vind ik het zuur. Ik wil maandag gewoon bellen en zeggen: ‘zie je wel, waarom laten jullie me het wiel opnieuw uitvinden?’ (+ middelvinger). Maargoed, dat is een stukje persoonlijke frustratie van mij. Icm dat ik het stiekem ook gewoon rot vind dat het niet is gelukt. Maar het is natuurlijk ook pas de eerste ronde weer dus we starten vol goede moed weer met de volgende ronde! Ik vind het leuk dat jullie reageren. Geeft me afleiding!
Je wordt trouwens bedankt.. hahaha! Leuke namen, dus twijfel nu al heel wat dagen door jou naam! Leuke namen trouwens: zal voor de eerste gaan
We zijn overigens wel een stap verder. James valt af . We vinden het een fantastische naam maar er zijn gewoon namen die we mooier vinden! Ik ben denk ik op zoek naar dé klik net zoals bij mijn zoontje maar ik ben bang dat ik die niet zal vinden. haha
Tussen mijn eigen namen van een van de dames die eigenlijk al vast stond!! Hahaha We hadden voor onze dames, Lauren Mae & Lize Vajèn (roepnaam Lauren & Lize..) Het wordt nog steeds Lauren Mae... maar zijn niet meer zeker van Lize... dus twijfelen nu aan Lize Vajèn of we deze nog moeten doen of Nila Sophie.. Dan hebben we de combinatie Zowel als: Lauren Mae & Lize Vajèn (roepnaam Lauren en Lize) Of Lauren Mae & Nila Sophie (roepnaam: Lauren & Nila..)
Hoop niet dat @Nina Sanders het erg vindt dat ik je even quote maar ik vind Lauren en Nila geweldig samen! Leuker dan Lize.. dan hebben ze beiden ook een andere voorletter
Het kan natuurlijk allebei, maar ik vind de combi Lauren en Lize mooier! Ik vind het een net wat apartere combi, maar je moet natuurlijk doen wat v jullie goed voelt