meisje - niet misselijk - snel moe - geen concentratie - mooie huid - geen kilo's aangekomen - in het begin zin in gesmolten kaas, ijs en pittig eten, pindakaas, appelstroop (alleen pittig eten deed ik al voor mijn zwangerschap... de rest kwam tijdens).
eerste zwangerschap: elke dag misselijk tot week 25 ongeveer ook minstens 2 keer per dag overgeven. verslaafd aan patat met name bram ladage: at ik wel 3 keer per dag in het begin veel puistjes maar die gingen gauw weg volle bos gezonde haren (helaas groeieden deze niet alleen op mn hoofd!!) 23 kilo aangekomen erg moe hele erg emotioneel veel last van de hormonen we kregen een jongen tweede zwangerschap heel weinig misselijk tot nu toe maar 2 keer overgegeven wel snel moe bizar veel puisten! tot nu toe 4 kilo aangekomen geen eet verslaving uitgedroogde haren die uit mn kop vallen bijna geen last van de hormomen niet zo emotioneel geslacht: weten we nog niet...is nog veels te vroeg voor. zitten nu in week 9.
Ik heb van biede 1 en volgens mij maakt het heen ruk uit... ligt meer ana je eigen gesteldheid en de drukte eromheen (meer kids) Bij meisje... niet misselijk, verslaafd aan mac, op het eind hoge bloeddruk, veel vocht (was ook 30+), beetje last van bekken, gevoelige borsten eerste maanden bij jongetje 1, niet misselijk, verslaafd aan dubbel fris melon thai lemon drankje, eerder last van bekken Bij jongetje 2, (nu dus)... heel misselijk, poosje verslaafd geweest aan kaugomlollies, nog eerder last van bekken, hele hele zere borsten eerste maanden
Mijn eerste zwangerschap: JONGEN - totaal niet misselijk - lage bloeddruk - droeg mn buikje naar voren - had een mooie huid, geen last van puisten - was 8 kg aangekomen tijdens zwangerschap
Wij verwachten een meissie: - niet misselijk geweest - lage bloeddruk - ronde buik, van achteren zie je niet dat ik zwanger ben - gladde huid (buik als gezicht) - ik lust alles en vind niets vies ruiken - hou veel vocht vast in de onderbenen, enkels en voeten - niet emotioneel - geen nesteldrang - de laatste weken meer moe, en toch 's nachts slecht slapen - heel veel zuurbrand