Wij verwachten eind maand onze 2e dochter!❤️ Wij zijn op zoek naar een naam passend bij K.yra. Het liefst niet beginnend met een K, A of M. Namen die nu op het lijstje staan zijn: Fenna, Novi, Loren, Elin. Maar we zijn er totaal nog niet over uit. Daarom graag jullie hulp! Alvast bedankt
Ky.ra en... Miley Hailey Lizzy Izzy Quincy Quinty Terry Bailey Nowi Novi Quin/Quinn Cato Nola Nova Imee Jinthe/ Yinthe Mint Gwen Daphne / Dafne Flo
Lorèn vind ik super mooi. Verder vind ik bij de naam van je dochter passen: Chloe Ayla Pleuni Nina Esmée Maya Zoë Julie Nona
Bedankt voor de reacties. Er zit nog geen naam bij waar we echt een wow-gevoel bij hebben. Gaat nog lastig worden
Kyra & Solenn Kyra & Loua Kyra & Solis Kyra & Enora Kyra & Flore Kyra & Leah Kyra & Elena Kyra Vieve Kyra & Felou Kyra & Mirre Kyra & Zola Kyra & Cleo Kyra & Moise Kyra & Laurie Kyra & Maite Kyra & Nila Kyra & Felice Kyra & Melief Kyra & Nena Kyra & Tamar Kyra & Iselle Kyra & Sadie Kyra & Estee Kyra & Jula
K.yra & Jovi K.yra & Nina K.yra & Leah K.yra & Lena K.yra & Lily K.yra & Ayla K.yra & Novèn K.yra & Jolie K.yra & Julie K.yra & Leona
Allemaal leuke namen. Ik zie Fenna ertussen staan. Vinden jullie Fenne niet leuk? Mijn nichtje is laatst geboren en heet zo, vind ik een erg leuke naam Verder vind ik Novi inderdaad ook heel leuk. Ik kwam las laatst dit artikel (https://mybabywatcher.com/hoe-de-perfecte-babynaam-kiezen/) en vond dat er leuke tips tussen stonden. Bijvoorbeeld over het samen fantaseren over de toekomst.. Misschien helpt het om een knoop door te hakken, want jullie moeten het natuurlijk zelf doen
Bela, Bibi, Cato, Clea, Dané, Demi, Dewi, Ediz, Else, Evie, Febe, Imke, Imme, Jade, Jodi, Jolé, Lana, Lena, Lexi, Lori, Loïs, Nina, Nola, Nona, Nori, Novi, Rava, Reva, Rhea, Riva, Roxy, Ruby, Suze
Eerste waar ik aan dacht: K.yra en Ylvi Of een meisjesnaam die iets te maken heeft met de betekenis 'zon' zoals K.yra? Larissa Luna Dione Aurora Of een naam van het Grieks afgeleid zoals K.yra? Eleni Chloë Iona Niké Ophelia