Help! Ik kom er niet meer uit....onze 2 meiden heten Annefleur en Florien en nu ben ik dringend op zoek naar een leuke en originele jongensnaam. Zelf zaten we al aan Timme te denken, of toch een naam met een F erin?
Annefleur en Florien Ik vind Timme leuk. Maar wat namen met een f: Christof Fabian Florian (maar lijkt wel erg op Florien) Friso Frederik Freek
Ik vind Timme er heel leuk bij! Wat ik ook leuk vind bij Annefleur en Florien: Olivier Philippe Marijn Thijmen
Ik vind Tieme / Thiemen / Thieme ook héle mooie opties. Vind overigens wel dat die naam wat minder sjiek overkomt dan Florien en Annefleur, maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ik vind Annefleur en Florien ook hele sjieke namen (beetje Gooische namen zeg maar). Het lijkt mij het leukst om dan voor je zoontje ook zo'n soort naam te kiezen zoals. Kijk hier maar eens: Gooische Jongensnamen Timme vind ik trouwens echt vreselijk,ik vind het helemaal geen naam.
@ Pluis: in jouw link vond ik de naam Flodewijk Annefleur, Florien en... Philip Quirijn Pepijn Wouter Thomas Valentijn
Oohh jaa.. dan valt Rogier af.. Of het wordt Rogier Junior.. Annefleur, Florien en Julius.. Annefleur, Florien en Leander.. Annefleur, Florien en Silvijn..
wauw wat een geweldig goede reacties zeg! hier kan ik echt iets mee! ik vind valentijn ook een hele leuke optie.....thx allemaal
Timme vind ik niet zo mooi bij jouw andere kinderen. Ik vind de naam ook niet zo mooi, sorry! Annefleur, Florien en Reinier Annefleur, Florien en Lennard Annefleur, Florien en Roeland Annefleur, Florien en Andreas Annefleur, Florien en Marnix Annefleur, Florien en Marijn