Ik ben nu bijna 21 weken in verwachting van ons tweede wondertje. We hebben al een dochtertje Nyah (spreek uit als Najah) van ruim anderhalf jaar. Bij deze baby weten we het geslacht niet, dus ik ben nog op zoek naar een jongens en meisjesnaam. We hebben in ieder geval nog 2 jongensnamen die we al op het lijstje hadden bij de zwangerschap van mijn dochtertje, en ik heb er 1 naam bij gevonden. Maar pfff een naam voor een meisje vind ik zo moeilijk. Bij Nyah waren we al heel lang bezig om een leuke naam te vinden, en nu moeten we er weer 1 zoeken. We hebben nu 2 namen die we wel leuk vinden, maar we hebben de namen nog niet vast staan. Dus als jullie nog wat leuks weten, hoor ik het heel graag! Ik ben wel op zoek naar het liefst een naam met 2 of meer lettergrepen en wel wat aparts. Om een beetje een idee te geven wat we leuk vinden zijn dit de namen die we nu op ons lijstje hebben: Jongetje: - James - Ryan - Nylen (spreek uit als Nijlen) Meisje: - Rozin - Ivory
James blijft ook onze favoriet, maar Nylen vind ik nu ook wel erg leuk en inderdaad past goed bij ons dochtertje haar naam. Ivory heb ik van de week gevonden, en die vind ik nu wel leuk, maar ik weet nog niet of dat DE naam wordt.
Vind Ivory wel passen. Jongensnamen vind ik niet leuk, zou dan kiezen voor Nolan, dat vind ik wel erg leuk.
James vind ik erg mooi. Van Ivory zou ik Ivy maken en ipv Rozin misschien Roisin/Rosheen, dat is een Ierse naam en betekend kleine roos.
Nyah, bijzondere naam! Bij Rozin denk ik aan rozijn en Ivory vind ik wat te.. 'ivoor', haha. Deze namen vind ik dus niet zo mooi, sorry.. James en Ryan vind ik er wat te standaard bij of zo en Nylen toch wat té apart en niet zo mooi bij Nyah omdat de beginklank bijna hetzelfde is. Als ik uit dit rijtje moest kiezen ging ik voor James. Andere ideetjes voor een zusje Alexis Alia Alyx / Alix Anaïs Asha, Isha Aura, Aurora Caro Danné / Danée Danthe, Dinthe Dimphy Eléa Elizan Ellis Elva Evey, Eve Flora Hazel Ilja Ilvy Imani Imara Ina Inci, Ichi / Ishi Indi, Indra Inez Irsa Isha / Icha / Ischa Isla Iva, Ieve Ivy Izzy / Izzie Jane, Joan Joya Jule / Júle Jules / Jools Julin Julot Katie Lani Leia Lenna, Lonne Lia, Lila, Lilia Libby, Tibby Lilou, Linou Lima Lissa Liva, Lova Livvy, Livine Lizze Loïse Lore, Lora, Loren, Lorin Madée Maira / Mayra Malin, Marlin Marre Maudy Mavis, Avis May / Mae / Maye Mea Minte / Minthe Mirle, Marle Myra / Mira Myrna / Mirna Nanou, Ninou Neomi Nessa, Nissa Nieke Nila, Niva, Neva Nimra, Nimme, Nimué Ninte / Ninthe Noé Ona / Oona Philippa Philou / Filou Quinte / Quinthe Quirine Reva, Riva Rhodé Robi, Robine Romijn, Robijn Rune Sari, Sare Sela / Selah Serra, Sera Sia / Siya Sky / Skye, Skylar Sue Svea Uma Vere, Vero Vie / Fie Viënne, Vianne Vita, Vida Vive / Vieve Yentl Yinte Ylva Zinzi Ideetjes voor een broertje Amaury Aris Arwin Ashton Avery Biek Bodhi Bor, Borre Bowie, Bowen Boyd Brenn Bryce Clint Connor Curtis Dane Dano, Danté Darren, Darryl Davin, Devin Declan Devi, Devran Dez Diem, Dim, Dem, Dev Donovan Ebbe Eden Elano Elian, Eliano Elvin, Elvis Esben, Espen Fedor Fenn Ferdi, Ferry Ferran, Ferron Ferris Finley Fitz Flint / Flynt Floran Floyd Flynn Harley, Harvey Hunter Ibe Ilai Ilan, Idan Ischa / Isha / Icha Iven, Ivan, Iwan Jarvis Jelmar Jiro Joaz Jon, Jun Jona Jori, Jorik / Jorick Josiah Josse Jozua Juda Julan Keje Kilian Kiran / Kieran / Kyran Kobe, Tobe Lamar Leander Lenny Levin, Levon Linc Livio Lloyd Loet Loran Luan / Louan Lucian Lyano Lyon Maddox Magnus Marlon Mas Mattia, Mateo Mauro Mikai Miles, Niles Moritz Mosi, Moos Mylo Myron Nebi Neo / Nio Nero Nikai Nilo Niven Noam, Noan Noé Otis Quirijn Remi, Revi Reno Reza Rhys Rico Rink Robbe Rocco Rodi / Rody Ronan, Ronin Rowin, Rowen Royce Rune Rylan Sef / Zef / Sev Sen / Senn Sill Silven, Silvan Sky Sonny Stach Stian Taro Tiago Tias / Tyas Tibo, Tibor Tobi, Tobin, Tobian Torben / Thorben Troy, Froy, Frey Vico Xavian Zeb Zeno Ziggy