Mijn dochter heet Judith. Nu zijn wij na aan het denken over een jongens en een meisjes naam voor een tweede kindje..... maar wat past bij Judith. Zelf vind ik voor een jongen Thomas heel leuk en voor een meisje Lotte of Sophie. Maar nu zag ik dat die drie namen hoog in de namen top 10 staan. Heeft iemand nog suggesties? Groetjes Evelien
Ikzelf heet Judith en mijn zus(je) Simone..idee misschien? Voor een jongen vind ik Jeroen of Jasper leuk.
Leuke naam Judith! :-D Hebben wij ook gekozen voor onze dochter. De jongensnaam die we erbij hebben bedacht is Ruben, maar die staat ook in de top-10. Het probleem was een beetje dat alle jongensnamen die we mooi vinden erg hoog staan. Als we nog een dochter krijgen, noemen we haar Lieke (ook heel hoog in de top-10). We hebben besloten om het allemaal niet van de top-10 af te laten hangen. Mijn eigen naam stond destijds ook erg hoog, maar ik maal er niet om dat er veel Esthers rondlopen van mijn leeftijd. Ik ben erg blij met mijn voornaam! Bij Judith vind ik een naam als Daniel ook wel mooi... Maar 'Thomas', wat je noemde is ook wel een erg leuke jongensnaam hoor! Succes met bedenken!
hihi parels ik heet judith en mijn dochter heet Yara (moest ik even zeggen hoor, niet zo boeiend, maar toch leuk!)