Pff ik heb echt nog geen flauw idee... niets lijkt leuk genoeg... Ik had nogal wat eisen... maar goed, misschien moet ik wat meer open staan voor hele andere ideeën... Het liefst wilde ik; 2 lettergrepen braziliaans/zuid-amerikaans-klinkend, niet hollands passend bij Jayro beginletter geen J niet-veel voorkomende naam... Maar goed, alle ideeën zijn welkom.. deze namen vonden we leuk maar zijn toch afgevallen; Gino (te populair) Kyo en Kysho (toch té, vriend is nog steeds gek van Kysho) Ryan (te populair) Kayden/Caeden (uhms nee net niet) Tygo (te populair) Milo (vond ik nog wel leuk, vriend niet) Pff.. ideeën? Iemand? Hollandse namen vallen niet meteen af, mits ze niet te populair zijn en/of te hollands klinken. Verder heb ik al gezocht naar portugese en spaanse namen... zelfs japanse namen, zitten best leuke/aparte tussen, maar vaak weer een beetje té....
Jayro en Bono Jayro en Diego Jayro en Sergio Jayro en Gianni Jayro en Juan Jayro en Miguel Jayro en Manuel Jayro en Nino Jayro en Rico Jayro en Renzo Jayro en Jari Jayro en Carlo Jayro en Ferry Jayro en Alain Jayro en Enrico Jayro en Emile Jayro en Thierry
wij hadden als favoriete spaanse jongensnamen naast degene die we gekozen hebben (Rafael) nog Dani en Xavi
Misschien zit hier wat tussen Bruno Danilo Dantas Fábio Fabrício Felipe João Luís/Luiz Marcio Maurício Rodrigo Silvio T(h)iago Vito
Jayro en Cruz Jayro en Eron Jayro en Vidal Jayro en Xavier Jayro en Dace Jayro en Faron Jayro en Luiz Jayro en Mano Jayro en Mateo Jayro en Paco Jayro en Ramiro Jayro en Raul Jayro en Tadeo De dik gedrukte namen vind ik er leuk!!!