Hoi allemaal, Sinds we weten dat we een jongetje krijgen staat Abel eigenlijk al steeds op nummer 1. Echter twijfel ik of ik de naam wel stoer genoeg vind... Andere namen die we heel leuk vinden zijn Tygo en Sven, echt totaal anders dus! Bij Tygo heb ik juist weer een beetje een 'te stoer' idee, Sven geeft mij ergens het gevoel dat het niet de nummer 1 is. Maarja, we vinden ze alle 3 leuk. Een meisjesnaam waren we zo uit en daar heb ik echt een wow-gevoel bij. Dat heb ik bij de jongensnamen dus helaas niet, ik zou graag wat meer overtuiging willen! Wat vinden jullie van de namen Abel, Tygo en Sven? Bedankt alvast voor het meedenken!!!
Ik vind Abel echt een mooie en stoere naam! Tycho vind ik ook wel leuk, maar hoor je zo vaak. Sven vind ik wel leuk, maar uitspraak niet zo. Ik zou zeker voor Abel gaan!
Abel: top naam. Ik vind 'm niet zo stoer maar moet dat echt? Tycho: heel leuke naam Sven: prima naam maar ik hoor 'm te vaak
Abel vind ik een chique naam (beetje kak zelfs misschien). Niet echt stoer,dus als je echt een stoere naam zoekt? Tycho vind ik wel heel stoer. Sven vind ik ht leukst. Korte, stoere naam. Zie een stoer jochie voor me.
Abel, voor mij zonder twijfel! Ik vind Tygo echt totaal iets anders en helemaal geen mooie naam. Abel heeft een fijne klank, kun je veel kanten mee op, Tygo vind ik veel te hard (en te populair) met totaal geen fijne klank / 'bijsmaak'. Sven al leuker dan Tygo, maar kan voor mij echt niet aan Abel tippen. Ik vind Sven softer dan Abel, eigenlijk. En ik kies al helemaal voor Abel omdat je zegt dat dat al een hele tijd jullie favoriet is!
Ooohh dankjulliewel allemaal!!! Het gaat 'em gewoon worden hoor, weg met die twijfels! Heel erg bedankt voor alle reacties, dat had ik gewoon even nodig