Ik ben in verwachting van ons tweede wondertje. Net als bij de vorige zwangerschap hebben we moeite met het kiezen van een jongensnaam (geen inspiratie). Wel hebben we 3 opties voor meisjesnamen. Wie heeft weet een leuke jongensnaam die past bij Evelien? Alvast bedankt voor t meedenken
Evelien & Martijn Evelien & Thom Evelien & Jasper Evelien & Jesper Evelien & Wessel Evelien & Fabian Evelien & Simon Evelien & Daniėl Evelien & Michiel
Dames bedankt voor t meedenken! Tijmen, Julian, Thom en Jurre vallen af omdat deze namen in onze vriendenkring en/of directe familie voorkomt. Mijn man heet Sven die die naam valt wat ons betreft ook af. Mathijs, Daniel, Olivier, Michiel had ik zelf ook al geopperd, maar vond mn man niet 'de' naam. Bij Pepijn en Diederik heb ik een negatieve associatie... De rest van de namen ga ik in de groep gooien
Evelien & Mitchel Evelien & Mitch Evelien & Vincent Evelien & Tycho Evelien & Hidde Evelien & Marvin Evelien & Samuel
Nog niet genoemd volgens mij: Abel Alexander Alwin Andreas Antonie Arnoud Arthur Bas Ben Bjorn, Björn Boudewijn Bram Cas Chiel / Giel Chris Constantijn Daan Dennis Diede Erik Faas Felix Ferdinand Filip / Philip Flip Floris Friso Gijs, Guus Harm Hessel Hugo Huub Ivo Iwan Jakob Jari Jelle, Jelte Jelmer Jeroen Jesse Jibbe Jim Jip Job / Jop Joep Jonathan Joost Jorik / Yorick Jorn, Joren Jos Julius Jurgen Jurrian, Jurriaan Justin Justus Juul Kai Leander Lex Lucas / Lukas Luuk / Luc Maas Marc / Mark Marijn Marnix Maurice Maurits Mees Melle Menno Merijn, Merlijn Mick Moos Nicolas Niek Olaf Onno, Onne Oscar Otto Pim Quirijn Raf Rein Rick / Rik Robbe Roderick Roel, Roelof, Roeland Rogier Ruben Rutger Sam Sebastian Siebe Siem Silvian Silvijn Sjors Stef, Steffan Sten Sybren Teun Tibbe Tijn Tim Timo Tobe Victor Wouter Yannick Yoeri