Mijn man kwam toch met Nova vandaag Wat vinden jullie daarvan? Ik vind m leuk, maar (nog) geen wauw gevoel...
Ik ken een Quin van wie zijn zusje Irsa heet. Nova vind ik wel een mooie naam, maar zelf zou ik er niet voor kiezen. Het is ook de afkorting van de nederlandse orde van advocaten. Niet iedereen vindt dat belangrijk natuurlijk, maar op zulke dingen let ik zelf wel altijd.
O dat wist ik niet Begin m wel steeds leuker te vinden maar nog geen wauw gevoel. We hebben nog even de tijd gelukkig
Die vind ik ook erg leuk! (mijn oudste heet zo.) en hij past er ook nog eens goed bij door de k-klank
Lastig hoor die namen, hier ook druk bezig met bedenken Jongen: Rens Wout Noud Jens Sten Cas Luca Lars Just Jurre Hidde Teun Meisje: Lana Tara Lola Yana Noa Lise Tess Luna Eline Julie Emma Vera
Mijn zoon heet Logan Quinn en mijn hond heet Nova haha. Mijn suggesties: Vince Jack Jake Dean Ivy Liv Lois Eden Succes!
Kleinefee, van de jongensnamen vind ik alleen Luca wel leuk Van de meisjesnamen vind ik Lana wel heel leuk! Hayden, Dean en Loïs vind ik leuk!
jongensnaam: Caylan/Caylen, Rowan of Jayden Ons meisje heet Quincy, 2e naam Megan, dus ik vind Quinn en Megan wel heel leuk samen staan