Hi iedereen, Zoals jullie aan mijn banner kunnen zien verwachte wij iede moment onze tweede dochter, maar zijn nog steeds niet uit de naam. Op ons lijstje staan nu nog Emilie en Liselot. Onze oudste heet Juliette. Hebben ook nog gedacht aan Lisette maar dat vinden we dan een beetje hoog kwik, kwek en kwak gehalte. Ben benieuwd naar jullie mening en of ideeen voor namen in dezelfde categorie! Alvast bedankt!
Ik vind Emilie van jullie namen het mooiste. Alternatief is Annelot, dat vind ik persoonlijk nóg mooier!
Zelf vind ik de naam Hannah perfect bij Juliette passen. Maar uit jouw opties vind ik Emilie het mooist. 2 keer -ette zou ik inderdaad niet doen.
Emilie vind ik het mooist. Zou zelf echt gek worden als ik met 40 weken nog geen naam zou hebben, stel je voor dat je al een paar weken geleden bevallen was..
Ik zou voor Emilie gaan. Vind het een leukere naam en beter bij Juliette passen, is dan allebei ook een Franse naam.
Valerie! Emilie vind ik wat te engels naast Juliette. Lizette vind ik er teveel op lijken, en het is een veel minder elegante naam. Amelie vind ik er ook wel bij passen.
Ik vind Lieselot het beste passen bij Juliette! Welke namen er nog bijpassen (volgens mij ) Juliette en Alice Juliette en Marie Juliette en Amélie Juliette en Louise Juliette en Annelise Juliette en Pauline Juliette en Helena Juliette en Anna Juliette en Celeste enz...
Emilie vind ik zelf niet zo leuk, Liselotte wel erg leuk! Annelotte Madelief Charlotte Olivia Anne-Fleur Héline
Liselot(te) Annelot, Anne-Lynn ,Lotta, Allemaal leuk, Emmilie vind ik niets zo leuk.. Succes! Juliette en Liselot(te)klinkt goed!
Emilie, andere vind ik echt geen mooie naam. Amelie vind ik ook mooi, en staat erg mooi bij naam oudste.
Emilie vind ik mooier dan Liselot, dat -lot klinkt wat hard. Liselore of Hannelore vind ik ook heel mooi.
Juliette & Annelot Juliette & Lizelot Juliette & Marie-Louise Juliette & Elenore Juliette & Amelia Juliette & Isabella Juliette & Victoria Juliette & Marilene Juliette & Barbara Juliette & Elouise