Zie mijn advertentie op Marktplaats: Marktplaats.nl > Stokke Table Top - Kinderen en Baby's - Kinderstoelen
Hey Essie! Ik had hem graag willen kopen, maar wij hebben ook een onbewerkte tafel. Wat fijn dat je dat op marktplaats had gezet! Spijtig dat je dat van te voren niet wist. Groetjes Ellenore
Heb via Marktplaats al een bod van 35,- Mijn vraagprijs is 40,-. Je zult daar dus sowieso tussenin moeten gaan zitten. En bij 40,- is hij gegarandeerd voor jou. (en dan natuurlijk nog de evt. verzendkosten).
je woonde toch in tiel??? dan kan ik het eventueel ook halen maar dat zal dan pas volgende week zijn en voor 40 euro wil ik hem wel van je overnemen?? ik hoor van je
Ik woon inderdaad in Tiel. Voor 40,- mag je hem komen afhalen hier hoor! Laat me maar weten wanneer, dan stuur ik je mijn adres in een PB. Ophalen is elke doordeweekse dag na 18:00 uur mogelijk en verder zijn we normaal gesproken thuis op donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag. Ik hoor het wel.
hoi hoi dan wil ik hem dol graag overnemen ik kan alle dagen dus het is wat voor jou het makkelijkste is vanaf volgende week maandag als het kan hi hi.. je kan me pben hoor voor je adres en wanneer je het graag wilt