Hier dan een meisje, maar ook die valt regelmatig een gat in haar knie! En ik vind het wel stoer staan hoor! Heb nu zelf ook een gat in mijn knie en andere slijtage op mijn (relatief nieuwe) broek! En over HenM broekjes... Ik heb meestal vingino en die gaan snel stuk, maar heb nu 2 HM broekjes (gekregen van een vriendin, want ik haat die winkel... Druk en onoverzichtelijk) en die zijn nog heel! Broeken van Zara blijven ook goed heel moet ik zeggen! Verder geen oplossing trouwens, of ik gooi ze weg of ik doe ze aan omdat het ´mooie´ scheuren zijn!
Hier een kind wat de gaten er in KRUIPT haha. Ik ga m nl met mooi weer echt niet binnenhouden, met als gevolg gaten in de broeken. Moet ze nog steeds maken hihi. Niet omdat ik t niet stoer vind staan, maar omdat ik versleten knietjes dan weer wel zielig vind haha. Ben dus ook van plan om er lapjes aan de binnenkant in te maken. Die gaten mogen van mij lekker blijven, alleen bied het toch iets meer bescherming aan zn knieen als ze bedekt zijn. Toch opvallend, in 5 jaar tijd heeft mij dochter nog nooit 1 gat gehad in spijkerbroeken en Tim krijgt t met 1,5 maand al met 5 broeken voor elkaar
Ik geloof dat ik ze weg zou gooien maar wie weet praat ik tegen die tijd wel anders haha. Geef hier nu haar oude spijkerbroeken die eigenlijk wat te kort worden en kale knieeen hebben, aan naar buiten en ook bij de oppas een oude broek mee. Als die straks stuk zijn, gaan ze weg en haar nette spijkerbroekjes van nu kunnen dan wel weer voor 'oud'.
Zucht, hier ook van die vernielers! Ik had laatst in anderhalve week tijd drie broeken met een gat erin. Ik heb voor beide boys 1 broek 'opgelapt', mijn moeder heeft een lapje op de knie genaaid. Deze broek krijgen ze aan bij het buitenspelen/in de zandbak spelen. De rest gooi ik weg en koop nieuwe broeken
ik merk dat de spijkerbroeken van de hema zooooo door zijn hier, maar prijzigere zoals mexx en vingino nog niet!! ben alleen niet zo rijk dat ik die altijd kan kopen, dus ik doe tegenwoordig maar de goedkopere aan als hij hier in de tuin speelt, of als ik weet dat hij ergens over een stoep gaat scharrelen. hij kan nog niet zelf lopen (is al 2,5 maar heeft downsyndroom), 1 knie schuurt hij over de grond dus die lapjes heb ik hier ook, maar ook daar schuurt ie zo doorheen!! pas maar een bult goedkopere tweedehandjes gekocht waardoor het minder erg is als hij er doorheen schuurt..
Dat zegt ze toch niet? Een broek met GROTE gaten en scheuren moet je naar mijn mening gewoon weggooien. Een kontzak erover heen naaien ziet ertoch ook niet uit. Maar een klein scheurtje of een klein gaatje kan hartstikke stoer staan. Er worden ook genoeg broeken verkocht waar al een klein gaatje/scheurtje in zit. Daarentegen heb ik nog nooit broeken in de winkel gezien waarbij kontzakken op de knieën zitten.. Maargoed, als anderen dat leuk vinden dan moeten zij dat natuurlijk gewoon doen!
OMG ik moet echt nog zoveel leren voordat deze boy er is haha Mijn dochter heeft nog nooit een gat in haar kleding gehad. Nee dat is niet waar, ik heb vorige week een broek met gat gekocht hihi. Maar wat ik wel stoer vind is een leuke printstof erachter maken zodat het juist een leuk detail is. Ik zou er in ieder geval geen boekzak op naaien haha (ik neem aan dat dat toch als grap bedoeld was?)
Hier op school zag ik laast een jongentje die had bruine leren knielapjes op zijn jeans zitten, vond het wel grappig staan!! Hier gebeurt het ook wel, vind broeken van de name it ook wel stevig. En daar heb je een simpele basic ook al voor 14,95. Bij Wibra hebben ze ook vaak leuke spijkerbroeken en zijn vaak dan maar 9,95. Ik gooi ze weg als ze kapot zijn, want koop eigenlijk nooit hele dure. Of hou hem als speelbroek maar in de praktijk werkt het niet. Mijn zoon heeft ene hekel aan omkleden.
Er staat ook nergens grote gaten of wel? En ik mag idd hopen dat kontzakken op de knietjes een grap is.. TS wat 078 al zei is ook leuk! Leuk rood ruit lapje erachter ofzo...
Hmmm.... Geen ruzie he dames? Rode lapjes: ik weet het niet zo goed... Die had ik zelf in 1993 (en gaten in mijn broek en een houthakkersoverhemd). Eigenlijk wil ik gewoon dat de gaten verdwijnen. Misschien een tijdmachine bouwen en dan terug in de tijd naar toen de spijkerbroeken nog heel waren en dan weer naar deze tijd terughalen
Het lijkt mij, dat de kontzakken niet in zn geheel erop werden genaaid, das idd raar. Maar als je t netjes knipt, hou je een heel mooi lapje over. Die kun je dan weer voor of achter t gat naaien
Een stuk (strijk-)spijkerstof in dezelfde kleur erachter, van de scheur de opvallende witte draden eraf knippen als die er zijn, en de scheur met passend blauw draad op het stuk stof naaien dat erachter zit, zo "dicht" mogelijk (de scheur), en nog een paar keer eroverheen stikken. Effect: scheur niet of veel minder zichtbaar, en ook nog eens veel steviger, want je loopt het gevaar met stof erachter dat de scheur gewoon verder gaat scheuren en het een steeds groter gat wordt met een stuk stof erachter, ook geen gezicht
1 broek opofferen en van die valbeschermingpats maken op de knietjes. Of sowieso skateuitrusting kopen en hij mag de deur niet meer uit zonder
Oké oké, smaken verschillen. Ik vind zelf een spijkerbroek met een gat/gaatje of scheur gewoon echt niet mooi, zeker niet voor een kleintje. Misschien 25 jaar geleden, maar nu niet meer. En al helemaal niet als je de broek nieuw koopt in de winkel. Maar dat is weer een heel ander verhaal Een stukje tussen de broek uitknippen, daar zou ik ook niet voor kiezen. Dan maar een stukje stof erop, kontzak of niet, maar goed ieder zijn smaak. En trouwens een kapotte/gerepareerde broek is toch al snel een speelbroek, dus maakt dan nog uit hoe die eruit ziet?
Ja wanneer spelen ze niet dan? Ik snap het verschil nooit zo goed tussen een 'speelbroek' en een 'goede broek'