Jongens... Hoe gat in spijkerbroek netjes maken?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lindangel, 15 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Janna maar ff serieus... Echt? Zit hij daar dan heel de dag netjes op een stoel?

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn dochter speelt altijd! En overal! Nu helpt het dat ze overal haar broek of rok uittrekt dus gaten krijgt ze niet haha

3. Juud78

Juud78 Actief lid

5 okt 2009
    385
    272
    63
    Noord-Holland
    Ja, een beetje dat idee.
    Nou ja we kunnen er lang over doorgaan, maar goed, dat heeft weinig zin. De een kiest voor dit, de ander voor dat.

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik koop gewoon lapjes van spijkerstof, of lichtbruin bij een stoffenwinkel en laat het er door schoonmoeders erop naaien.

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik vind het knap dat jullie allemaal zo veel moeite doen! Ik ben echt laks met dit soort dingen...Ik zou gewoon elke keer een nieuwe kopen.

6. tulip

tulip Niet meer actief

ha, jij ook zo'n nudistje in huis??? Hier ook en het blijft niet bij een broek of rok. Van de week in de wachtkamer bij de HA trekt ze haar shirt omhoog en roept ze tegen iedereen: (net een volle wachtkamer natuurlijk;)) "kijk, ik een bloterikje":)

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte roept standaard: alleen in romper spelen! En dat duurt niet lang voordat ze haar doel heeft bereikt haha. O ze probeert het ook in de supermarkt en dat is al zo'n gevecht haha

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Nee hoor. Was maar een geintje.

Maar ik heb wel kleren speciaal voor als hij gaat spelen in echt de rommel buiten. Ik woon namelijk op een boerderij. En als er kids komen spelen bijv. Dan mogen ze in mamma`s zandbak. Dat is namelijk 10 kippers vol geel zand. Dan moet je ze eens zien kijken!!!! Heerlijk. Dat is gewoon een paar oude ribbroeken die hem wat te groot zijn. Maar dat kan de pret niet drukken. En als er een vlink gat in zit dan is de container geduldig.
    En de rest van de kleren daar voor heb ik een wasmachine.

9. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ja ik ook... Zou dan eerst een naaimachine moeten kopen, daar kan ik al 20 nieuwe broeken voor kopen volgens mij :D

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hahaha ik dacht al! Mijn zoon is gewoon altijd ondernemend en altijd zwart aan t eind vd dag hahaha!

11. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe

Als hij aan het einde van de dag niet roet zwart is, is hij ziek of het is winter en hij is vaak binnen.

Deel Deze Pagina