We verkopen de hoogslaper van onze oudste zoon Bekijk bijlage 164378 Een gewoon 1 persoons bed, waar onder je ook kan spelen. Het is een half hoog slaper, dus niet mega hoog. De stickers kunnen er makkelijk van af zonder het bed te beschadigen. Zonder lattenbodem en matras word het verkocht. TEAB!!!
Bekijk bijlage 164379 Een zgan loopwagentje van Nijntje, onze jongste zoon heeft er eigenlijk nooit mee gewandeld, dus echt zo goed als nieuw!
Bekijk bijlage 164380 nieuw slaap tentje voor een baby, ook handig voor op het strand. Helemaal NIEUW niet uit de verpakking geweest, alleen voor de foto.
Bekijk bijlage 164383 Geox schoentjes maat 18. Is alleen aangehad op een trouwdag, is niet op gelopen, want toen kon onze jongste vent nog niet wandelen.
Laat maar weten of er iets leuks voor je tussen zit, over de prijs worden we het vast wel eens. Ik woon in Hoorn, dus daar kan je het ophalen en of bekijken
Het is nog helemaal nieuw, en alleen voor de foto uit de zak gehaald. Ik wil er minimaal 5 euro voor krijgen
Patroeschka voor de Nijntje loopwagen vraag ik 15 en de schoentjes 5, is allebij echt zo goed als nieuw! Ik stuur je ff een PM Mandy de verzendkosten zijn ook 5 euro. groetjes Esther.
Kun jij voor mij de schoentjes opmeten? dan kan ik kijken hoe lang zijn voetjes zijn Hij zit nu in maat 18 volgens mij.
De schoentjes zijn 11 cm. ik heb de binnen zool opgemeten. Het tentje is verkocht, en het loopwagentje ook
Ik heb nog wat kleding in de verkoop van oa Simpley Colors en Rainbow babies. Een super mooie polo met op de achterkant een super leuke text voor de mama's die ook borstvoeding geven. Bekijk bijlage 169789