Advertenties van Bianca uit Zeewolde , Flevoland - Marktplaats.nl Riviera Maison Storage Only Mooie grote witte vaas Nike schoenen Nike schoentjes Nike Sandaaltjes Mooie Friis & Company tas Mooie schoudertas Erg mooie Glazen stolp Oilily portemonnee of make up tasje Agenda van Succes Riviera Maison Storage only 2 maten Ariadne at home Brocante uitgave eenmalig Rieten lade kastje OZ Dvd Box Lost Seizoen 1 tm 4 Houten hart grijs Wit jasje van Another Woman Edc Jasje supermooi Windlicht kaarsenhouder Me 2 You beer Glazen bokaal stolp windlicht Zwarte laarzen maat 41 zgan Klein kastje 2 brede leren riemen 2 leuke kleine vaasjes Lonsdale Jas NIEUW Vaas in ijzeren rek
ID&T Heuptasje Nieuwe Lumberjack Laarsjes Witte vaas met rode lijntjes Ikea kralenspel Kralenrek Neophyte 13 jaar terreur dvd NIEUW Busy Girl's Guide boek Ik word moeder! Boek Ik word moeder Boek Ik wil zwanger worden Eerste hulp bij opvoeden - Esther ten Brink Jo Frost - Supernanny Leerrijke Activiteiten met peuter of kleuter 4 csi Boeken 2 Vazen op poot schaaltjes Bonbon schaaltjes Grote Schaal bokaal windlicht Keukenhulpjes vanalles Landelijke potten zwart Eastpak portemonnee Grote Bjorn Borg tas Wit 3 nieuwe Avent flessen Landelijke krantenrek tijdschriftenrek Dept Tas
Hij is uit de collectie van vorig jaar Roze met van die verstelbare banden om de lengte te verstellen Kan even geen foto maken mn batterijen zijn op van de fotocamera
Het moet dan een groot pakket worden Weet niet exact wat daar de kostenn van zijn Maar voor de tas en de jas denk ik ongeveer 25
Heb ook nog een melamine schalenset en melamine bekers met oor Verschillende kleuren, Handig op de camping!!
nee de maat van de doos doet er niet toe alleen het gewicht ik ga het even overleggen met mijn mannetje is die jas een mannen jas of een dames jas dacht zelf een mannenjas