ik heb entreekaartjes slagharen gewonnen voor 12 personen naar slagharen. Wie vind het leuk om voor een leuk prijsje over te nemen. normaal is de entree prijs 18 euro geloof ik.. pb mij..
ik heb te koop 2 maxi cosi's, uitvoering prince.. zien er goed uit en geen botsingen mee geweest (wil er 40 euro pers stuk voor hebben) - 2 boxen, deze zijn wel gebruikt. merk bopita. kleur licht geel en wit (30 euro per stuk) - wipstoel rainforrest fisherprice (40 euro) - take a long schommel rainforrest fisher price (40 euro) - 1 erg mooie (1x gebruikt) babydrager fisher price (40 euro) bij intresse pb mij
zit er nu wel of niet een la onder de box? en heb je eigen foto's van hoe het er nu uitziet? en waar woon je in verband met ophalen?
ik woon in amsterdam, maar mijn ouders wonen vlak bij oss, dus voor beide plekken valt wat te regelen. Nee er zit geen la onder de box. boxen zijn wel gebruikt, maar voldoen prima en zijn desnoods overschilderbaar
nee ik bedoelde heb je het daar vandaan. denk niet dat je zelf vdaar kan plaatsen. marktplaats zal wel een optie kunnen zijn.
ne ehebt ze gewonnen met postcode en bankgiro en mijn vriend ook.. dus wij hebben er niks voor betaald, maar natuurlijk wel een lot gekocht. dus hoef er geen hoofdprijs op, maar kan het geld goed gebruiken. dus iemand een goedkoop familie uitje wilt.
aan de buitenkant zien ze er prima uit.. zoals op het plaatje. binnen in de batterijgedeelte heeft de batterij iets gelekt, maar dat zie je niet. maar hij doet het prima. asl je ze alle 2 neemt krijg je ze voor 70 euro.. je kan de buitenkant ook wassen